נצפו צמודים: אייל גולן ודניאל גרינברג בילו יחד במסיבת פורים

לרקע שמועות על התחממות ביחסים בין צמד האקסים דניאל גרינברג ואייל גולן השניים נצפו מבלים יחד במסיבת פורים, כשהם צמודים מתמיד

זמן צפייה: 02:24

בשבועות האחרונים התרוצצו לא מעט שמועות על קאמבק בגזרת האוהבים לשעבר אייל גולן ודניאל גרינברג, בעוד כוכבת "האח הגדול" מיהרה להכחיש בכל הזדמנות את הטענות ואף טענה בראיון ל-TMI כי "שמועות זה מה שאנחנו רגילים אליו. לא, אין שום קאמבק" לפי מידע בלעדי שלנו - זה לא ממש נכון.

אל תוציאו טלפונים. אייל גולן ודניאל גרינברג
אל תוציאו טלפונים. אייל גולן ודניאל גרינברג | צילום: אור גפן

על פי יודעי דבר, השניים נצפו מבלים יחד ביום שלישי האחרון במסיבת פורים שנערכה בנמל תל אביב. היא - הגיעה בתחפושת מושקעת עם פמליית חברות, בינהן אחותה הגדולה קארין והוא, הגיע בתחפושת מאולתרת ובילה עם חברים. באיזשהו שלב של השעות הקטנות של הלילה ובעיצומה של המסיבה החבורות התאחדו וישבו ובילו יחד באותו השולחן. נוכח במקום סיפר לרשת סלבס כי גולן וגרינברג, הגרושים שלהם שני ילדים משותפים ישבו אחד ליד השניה ונראו מיודדים וצמודים - ממש כמו בימים הטובים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daniel greenberg (@daniel_greenbergg)

כזכור, לפני שנה השניים התייצבו ברבנות זמן קצר אחרי לידת בנם השני רון, זאת לאחר שמועות על משבר בנישואים אותם הם הדפו בכל הכוח ואף טסו לחופשות זוגיות והציגו מערכת יחסים שבשגרה. אחרי הגירושים נראה היה שחתול שחור עבר בין השניים אך בחודשים לאחר מכן חזרו לקשרי ידידות טובים וניסו להסדיר את היחסים למען גידול הילדים. אחרי ההכחשות הקודמות, תרשו לנו הפעם גם לקחת את הטענות על חוסר סיכוי לקאמבק בערבון מוגבל - ואם זה אכן יקרה, שלא תגידו שלא אמרנו.

דניאל גרינברג מסרה בתגובה: "המדינה על גלגלים הפגנות בחוץ… בלאגן אחד גדול".