"אני התחלתי איתו": בר זומר חוגגת עשור עם בעלה וחושפת פרטים ראשונים על ההיכרות ביניהם

השורדת לשעבר בר זומר חשפה לראשונה כי היא זו שהתחילה לפני עשור עם בעלה וסיפרה את השתלשלות האירועים, מהרגע בו שלחה לו הודעה

בר זומר ואביב כהן
בר זומר ואביב כהן | צילום: יח"צ

בר זומר היא אחת הדוגמניות והמשפיעניות שמצליחה לתחזק מערכת יחסים ארוכה עם חיים באופן יחסי נטולי דרמה. אתמול, חגגה היפה ההריונית יחד עם בעלה אביב כהן עשור של זוגיות והחליטה לציין את המאורע בפרץ נוסטלגי מרגש. אולי זה ההורמונים או ההישג הבאמת מרשים, אבל זומר שיתפה באינסטגרם שלה את הסיפור היפה וחשפה איך התחילה עם מי שעתיד להיות ממש בקרוב אב בתה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bar Zomer (@barzomer)

"שנינו חיפאים, נפגשנו במסיבה. אביב פנה אלי ואני הפנתי לו עורף (היה לי חבר)" כתבה. "הכרתי את כל החברים שלו ורק אותו לא, תהיתי איך לא נתקלתי בו מעולם. אחרי כמה חודשים טובים הייתי רווקה, ראיתי בקשת חברות מאדון אביב ואישרתי" גוללה. בהמשך, צירפה צילום מסך מהשיחה הראשונה שלהם, אי שם ב-2013 שם רואים כי היא זו ששלחה לו את ההודעה הראשונה. "התחלתי איתו בשיא הנחמדות שלחתי לו 'מאמי' ועל אף שהייתי מסוגלת לפסול על "בובה", "מותק", לא עשיתי את זה. המשכתי להתחיל איתו עד לדייט שהיה באותו הערב ממש!".

מאז, מספרת זומר כי הכל היסטוריה ומאז הם ביחד. במהלך השנים היא כבר לימדה אותו איך לצלם אותה, מבלי בכלל לדעת שתהפוך לשם מוכר ותתפרנס מהפעילות שלה ברשתות החברתיות. מתוקים.