שרית חדד במסר מרגש לבת הזוג: "בוחרת בך כל יום מחדש"

שרית חדד יצאה בפוסט רומנטי ומרגש לכבוד יום הולדתה של תמר יהלומי בת הזוג שלה בחמש השנים האחרונות. "השותפה לחיים שלא העזתי לחלום" כתבה

שרית חדד ותמר יהלומי
שרית חדד, תמר יהלומי והבנות | צילום: צילום מסך, אינסטגרם

יום לפני יום הולדתה ה-43 החליטה הזמרת שרית חדד להפסיק להתחבא ולהוציא לאור את הזוגיות שלה עם תמר יהלומי, איתה הייתה במערכת יחסים כבר שנתיים קודם לכן. למרות השמועות שאפפו את הזמרת, היא מעולם לא דיברה על נטיותיה המיניות עד שחשפה בקליפ את מערכת היחסים שלה עם אישה. מאז הספיקו השתיים לעבור לא מעט, להרחיב את המשפחה ואף להפוך לאמהות לשלושה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אתמול, חגגה יהלומי את יום הולדתה ה-28 וחדד, שרק השבוע תמכה בבת הזוג שלה כשזכתה בפרס מחברת השנה של אקו"ם החליטה להעלות פוסט עם ברכה מרגשת. "תמר שלי, בת הזוג והשותפה לחיים שלא העזתי לחלום. והנה את כאן, לצידי מלפניי ומאחוריי, בכל רגע כבר חמש שנים" כתבה והוסיפה "אני מאחלת לך את כל הטוב שאת עושה לכולנו ולי במיוחד. שתקבלי את האור שאת מפיצה ושהלב היפה שלך ימשיך לפעום באמונה , בשמחה ובאהבה. מזל טוב אהבה שלי, אני מתגעגעת אלייך גם כשאת לידי. ובוחרת בך כל יום מחדש, לא כי את שם, כי את הבחירה הכי טובה שבורא עולם הביא לחיי".

יהלומי לא נשארה אדישה לברכה היפה והגיבה לעיני כל: "חיים שלי. אין מילה, בשום שפה בעולם שיכולה לתאר את הרגשות שלי. אין כמות מספקת,גם לא הים, גם לא השמיים שיוכלו לתאר את כמות האהבה שלי אלייך הבית שלי, השפיות שלי".