האקס של בר כהן ואב בנה שובר שתיקה: "תוציאי את השם שלי מהפה שלך"

בר כהן חשפה באינסטגרם כי בנה ליאו לא בקשר עם אביו, כשהוא מנגד החליט להפסיק לשתוק והפציר בה "תפסיקי לשתף את העניינים האישיים שלנו בפומבי"

בר כהן ובנה ליאו

מרגע שפרצה לתודעה בבית "האח הגדול" בר כהן סיפרה לא מעט על חייה ובין היתר שיתפה את סיפורה ועל כך שהכירה בחור בארצות הברית, ממנו היא נכנסה להריון. למרות שהשניים לא היו יחד וכהן גידלה את בנה ליאו בן ה-4 כמעט לבדה, היא נשאלת רבות אודות בן זוגה לשעבר, אביו של ליאו.

כתבות נוספות:

גם בסוף השבוע האחרון במהלך סשן "שאלות תשובות" בסטורי נשאלה כהן האם בנה נמצא בקשר עם אבא שלו היא ענתה "כרגע לצערי לא ממש", כשחשפה ככל הנראה מצב משפחתי רגיש. מסתבר שלאייזק, האקס המפורסם בעל כורחו נמאס לשתוק והוא החליט להגיב באיסטגרם שלו על הפרסומים השונים שכהן מפרסמת.

אייזק, האקס של בר כהן
צילום: אינסטגרם

"שלושה עמודי בידור הציפו אותי עם הצילום מסך הזה. את רוצה להמשיך לחשוף את העניינים האישיים שלנו בפומבי? אם החבר שלך לא מספק אותך עד למצב שאת צריכה להעלות את השם שלי שוב ושוב?" כתב באנגלית והמשיך "את ממש מנסה להוציא ממני את ה'קניה' שבי. תוציאי את השם שלי מהפה שלך".

אייזק, האקס של בר כהן
צילום: אינסטגרם

בשעות האחרונות נראה שכהן הגיבה בעקיפין לסטורי של אייזק וכתבה: "אתם מעריכים את הכנות שלי לגבי חיי האישיים ואני גם חושבת שאין דרך אחרת אי אפשר לשתף רק את הטוב" והוסיפה "אני חוטפת על זה ויש לזה מחיר תמיד, אבל בסוף יש פה נשים שעוקבות אחריי במצב שלי בדיוק וזה שהיום אני בזוגיות וטוב לי לא אומר שהכל ורוד!".

בר כהן
צילום: אינסטגרם