קאזם חליליה מדווח מהאמבולנס: "שוב תקפו אותי. כל הגוף כואב"

כוכב "האח הגדול" קאזם חליליה חשף בחשבון האינסטגרם מתוך האמבולנס כי עבר תקיפה ביפו וכי הקורקינט שלו שוב נגנב. "כמעט לא הייתי בחיים" אמר

קאזם חליליה
קאזם חליליה | צילום: אינסטגרם

דייר "האח הגדול" קאזם חליליה חשף אתמול בשעות הלילה המאוחרות כי הוא הותקף ביפו בעת שנסע על הקורקינט שלו ברחובות העיר. בתיעוד מתוך האמבולנס שפינה, העניק לו עזרה ראשונה והסיע אותו לבית החולים, פתח חליליה מצלמה, הציג עיניים אדומות וסובלות וסיפר לעוקבים שלו איך נרדף בעת שרכב, הועף מכלי התחבורה ונחבל.

קאזם חליליה
קאזם חליליה | צילום: אינסטגרם

"הם רדפו אחרי כמעט חמש דקות כשאני רוכב על 40 קמ"ש" סיפר "אני צועק להם בערבית 'מה אתם רוצים? שחררו' ובמקום ללכת הם עונים לי בערבית, מקללים אותי וצועקים לי תעצור תעצור". אחרי מספר שעות, בהן עבר בדיקות וטיפולים עדכן את העוקבים המודאגים וסיפר: "לצערי יש לי שבר, אני עם היד תלויה כמה ימים. אם לא הייתי היום עם קסדה, איך שהפילו אותי עם הקורקינט תוך כדי שאני נוסע, באו אלי מאחורה שני פושעים פושטקים מיפו גועל נפש, אז אני לא הייתי בחיים. אני בכלל עשר דק לא ראיתי כלום לא פתחתי את העיניים לא הצלחתי מרוב שריססו אותי".

"אני מקווה שהמשטרה תתפוס אותם, עלק אומרים לי צריך ללכת לדרום כדי לראות אי משילות. למה? ביפו איו משילות. דוחה שאי אפשר להסתובב, הם פשוט באו לגנוב לא היה אכפת להם אף אחד לא מכוניות לא אנשים".

קאזם חליליה
קאזם חליליה | צילום: אור גפן

זו לא הפעם הראשונה שכוכב הריאליטי הותקף, ביום כיפור האחרון הוא שיתף כי עבר שוד אלים בדרום העיר, כאשר שני גברים הגיעו אליו עם שוקר חשמלי, חישמלו אותו וגנבו לו את הקורקינט. קאזם היה אחד הדיירים הבולטים בעונה הקודמת של הריאליטי, והודח שבועיים בלבד לפני הגמר הגדול, אחרי 89 ימים בבית.