יש לו עם מי להתחמם בלילות: אבירן שמואל חושף זוגיות חדשה

השורד הלוהט אבירן שמואל כבר לא רווק - וחשף באירוע השקה את החברה החדשה שלו. אז מיהי ברת המזל והיכן הכירו? קבלו את כל הפרטים

אלירן שמואל וצליל ז'נו
אלירן שמואל וצליל ז'נו | צילום: אור גפן

לשורד אבירן שמואל שנתן לא מעט הפקות קומיות על המסך באי הישרדות עם עינטוזים והרמות יש לא מעט סיבות לחייך. נכון לעכשיו הוא עדיין במשחק ובכיוון הנכון לגמר "הישרדות" וכעת, נראה שהוא מרגיש בטוח מספיק כדי לחשוף שהוא בזוגיות חדשה. שמואל, שמנהל אורח חיים טיפה שונה וקם בשעות הבוקר המאוד מוקדמות כדי לעבוד במחלקת התבואה של העירייה בפינוי זבל מתחמם בחלקו הראשון של הלילה עם בחורה חדשה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אלירן שמואל וצליל ז'נו
אלירן שמואל וצליל ז'נו | צילום: אור גפן

אתמול, שמואל התייצב באירוע השקה כשהוא משיק את החברה החדשה שלו צליל ז'נו, בת 25 ומזל שיש לו אותה אחרת לא היה לו שום סיבה להגיע לסניף של קיקו מילאנו בקניון איילון להשקת מהדורה מוגבלת של מוצר הדגל שלהם. השניים, הכירו לפני חצי שנה בחוף הים אבל רק בחודש האחרון החלו לנהל מערכת יחסים רצינית. הזוג על פי נוכחים במקום נראו מאוד מאוהבים ונראה שהם לגמרי הולכים לכיון חיובי.

עוד פגש שמואל במקום את הצ'ילבה ספיר קשתי רגע אחרי הריב המתוקשר, השניים התעלמו זה מזו במהלך כל האירוע. עוד התייצבו החברים מהאי, גל רובין וניר רגב.

ניר רגב, גל רובין
מתנסים באיפור. ניר רגב, גל רובין | צילום: אור גפן

ספיר קשתי, גל רובין
ספיר קשתי, גל רובין | צילום: אור גפן