אלין גולן השיקה סדרה חדשה - וזו הסיבה שבגללה אייל גולן לא בא

אלין גולן התייצבה בפרימיירה לסדרה החדשה בכיכובה. אמה ואחיה הגיעו לפגן אבל מדוע אייל גולן לא הגיע? וגם: הרגע המרגש של שורד השבי איתי רגב שהגשים חלום

אילנית לוי, ליאם גולן ואלין גולן
אילנית לוי, ליאם גולן ואלין גולן | צילום: רפי דלויה

במקביל לטקס פרסי אופיר הנחשב, אמש התקיימה פרמיירה לא פחות חשובה, לסדרת הנוער החדש והמבטיחה ״יונייטד היי״, שתשודר בקרוב בערוץ טין-ניק לצופי HOT. אין ספק שזה היה ערב גדול מאוד עבור אלין גולן, בתם של אילנית לוי ואייל גולן, שקיבלה תפקיד ראשי, ואף אפשר לומר שהעלילה סובבת סביבה. אל סינמה סיטי גלילות הגיעו מעריצים רבים מרחבי הארץ וגם בני המשפחה של השחקנים, ביניהם אמא של אלין, אילנית יחד עם בעלה אלירז שדה וגם אחיה הגדול ליאם. מי שבלט בחסרונו הוא האבא המפורסם אייל גולן. אם תהיתם, אין כאן שום דרמה או סכסוך חס וחלילה, אם כי עבודה. גולן בימים אלו מופיע יום אחר יום בקיסריה, והיה עסוק בהכנות להופעה שהחלה ממש באותה השעה של הפרימיירה.

אלין גולן
היום שלה. אלין גולן | צילום: רפי דלויה

 

עוד התייצבו חברי הקאסט, ביניהם גם שורד השבי איתי רגב, שמגשים חלום בתפקיד משחק ראשון, כאשר את כל שכרו מהתפקיד החליט לתרום למטה משפחות החטופים. איתי הגיע לאירוע עם אחותו מיה, ששוחררה יחד איתו, וסיימה את הליך השיקום שלה ממש לאחרונה, יחד עם משפחתם. וגם אמיר בנאי, בנה של אורנה, לירון אופיר, יונתן שתיוי, יונתן בר אור, קורל סער, עמית צנציפר, יורם טולדנו ענת מגן שאבו ועוד.

מיה ואיתי רגב
מיה ואיתי רגב | צילום: רפי דלויה
קאסט הסדרה
קאסט הסדרה | צילום: רפי דלויה