למרות הפרידה: מאיה קיי חושפת את הדאגה לטל מורד שנלחם בעזה

אחרי זוגיות פוטוגנית שנרקמה על המסך ב"הישרדות", מערכת היחסים של טל מורד ומאיה קיי לא צלחה את החיים האמיתיים ולאחרונה נפרדו. אך למרות שהם לא יחד, קיי סיפרה איך יצרה קשר עם מורד שנלחם כבר תקופה ארוכה בעזה

זמן צפייה: 01:52

טל מורד ומאיה קיי התאהבו על אי הישרדות והצליחו לשרוד גם את החיים האמיתיים שאחרי הצילומים והיו יחד במשך שנה. בספטמבר האחרון השניים נפרדו והותירו המון לבבות של מעריצות שבורים. בעוד שקיי יכלה לשקוע בפרידה ואולי להמשיך הלאה, מורד היה בין הראשונים להתגייס ב7.10 ומאז הוא עסוק בלחימה בעזה. אז האם אווירת הסכנה גרמה לשניים להתקרב? יצאנו לבדוק.

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

פגשנו הבוקר (שלישי) את קיי על סט הצילומים לקמפיין החורף של חברת טוונטיפורסבן, להם היא משמשת פרזנטורית ודיברנו איתה על התקופה האחרונה, הקשר עם טל, המלחמה וההשלכות על הקריירה שלה. אז לכל מי שתהה האם השניים דיברו, השורדת לשעבר חשפה - "יצא לנו לדבר כן. דאגתי לו לשלומו זה הכי חשוב לי בעולם גם הוא דאג לשלומי. רוב המדינה הזאת דאגה באטרף אחד לשני והוא בריא ושלם והעיקר שהכל בסדר, תודה לאל".

 

היו דיווחים על זה שאת בקשר חדש, רוצה לספר לנו משהו?

"לא כרגע אין משהו, בטוחה שאם יהיה משהו אז ידעו. אני אעדכן, כשבא לי".

את פועלת הרבה באינסטגרם להסברה ומציגה את המתרחש בדרום ואפילו ביקרת ויישובים ותיעדת. איך זה השפיע עליך מבחינת העוקבים? איזה סוג של תגובות את מקבלת?

"זה היה קשוח, הרבה מחו"ל שהם לא בקיאים בדבר הזה פשוט לא מאמינים שזה אבסורד בעיניי גם אם זה יורד עולה זה לא מעניין. אני לא נותנת לזה מקום".

איזה סוג של תגובות את מקבלת?

"כל מיני בוטים שלהם, אבל בעיקר תגובות מחממות את הלב מכל העולם. של אנשים שתומכים בנו, בעיקר בזה אני מתעסקת".

היו לך פרוייקטים בחו"ל שהיו אמורים להצטלם? את מרגישה שזה משפיע על הקריירה שלך?

"לא התעסקתי כל כך בזה כי הייתי עסוקה בהסברה ובתוך כל הדבר הזה שפשוט לא נתתי לזה מקום ולא הייתי מרוכזת. ועכשיו אני חוזרת לאט לאט"