נתנאל רודניצקי על החברה החדשה: "אני רואה את האהבה שלה לבנות שלה וזה עוד יותר מטריף אותי"

רגע אחרי שחזר מחופשה רומנטית עם החברה החדשה, נתנאל רודניצקי מספר על הזוגיות החדשה בחייו "היא מדהימה"

זמן צפייה: 05:26

כבר מזה כמה שבועות שכוכב "האח הגדול" נתנאל רודניצקי מתחזק זוגיות חדשה עם בחורה בת 32, מאמנת כושר במקצועה העונה לשם יאנה ארונוב. השניים השיקו לראשונה את הזוגיות שלהם בהופעת האיחוד של סאבלימינל והצל ואף הספיקו לטוס לחופשה רומנטית באמסטרדם בה ציינו את יום הולדתו של נתנאל. היום, התארח כוכב הריאליטי ב"דו"ח היומי" וסיפר על האהבה החדשה בחייו.

נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב
נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב | צילום: אינסטגרם

כתבות נוספות במדור סלבס:

"אתה בזוגיות חדשה, הייתם בחו"ל ראיתי את התמונות שלכם בכל מקום. איך זה משפיע על מערכת היחסים? היא לא רגילה" שאל קובי מחט את רודניצקי כשזה ענה "יש הכנות לדבר הזה, אמרתי לה מראש שתדעי שכנראה שיצלמו אותנו וידברו על זה. היא בגבול מסויים סבבה עם זה וזה נורא תלוי בטוקבקים ולפעמים זה לא הכי...תמיד יש תגובות לכאן ולכאן. במקרה הזה יש שתי גם בנות. עוד לא פגשתי אותן, אוטוטו, אבל היא מדהימה. אני רק רואה אותן ואני מתמלא. מהתחלה מראש עוד לפני  שהכרתי אותה ידעתי שזה בא בחבילה אחת ואוטומטית ידעתי שאני מגיע לסיפור אהבה שאני במקום השני שלה. יש אותה, הילדים ואותי וזה מרגיש לי מדהים. אני רואה את האהבה שלה לילדות שלה וזה כבר עושה לי את זה עוד יותר וזה עוד יותר מטריף אותי".

יאנה ארונוב
צילום: אינסטגרם

אם תהיתם איך הם הכירו, רודניצקי חשף "לפני יותר מעשור הכרתי את אחותה בצבא וכל הזמן שיגעתי אותה 'תכירי לי את אחותך תכירי לי את אחותך' וזה לא קרה. עברו השנים, היא התגרשה לפני זמן מסויים, ואז באמת עם השנים ראיתי שהיא פנויה והיא שלחה איזה אימוג'י וככה זה המשיך".

בפאנל עוד דיברו על השיר של רועי סנדלר שיצא רגע אחרי הפרידה מאנה זק, ועל העובדה כי גם הוא סבל מהאשמות על התזמון בו יצא הסינגל הראשון שלו. "גם אני סבלתי מהתגובות על השיר שהוצאתי אחרי הפרידה מדיאן, ויש קטע שכל דבר שאתה עושה אחרי פרידה מקשרים את זה לפרידה או לבת זוג שהייתה לך. התאריך של השיר היה ידוע מראש גם לאקסית וזה נפל בטיימינג הזה. אני לא אעצור את החיים שלי ואת הלו"ז שלי וזה מה שבאמת היה. מה שהיה באח הגדול נשאר באח הגדול".

נתנאל רודניצקי ויאנה ארונוב
נתנאל רודניצקי ויאנה ארונוב | צילום: יח''צ