אחרי השבוע הקשה: טל מורד מתייצב לצידה של מאיה קיי

שבוע לא פשוט עבר על טל מורד, שקיבל הרבה ביקורת על הבחירה להצביע לאהובתו - דבר שהביא אותה להדחה. כעת, הוא מתייצב לצידה ברגע המרגש

טל מורד, מאיה קיי
טל מורד, מאיה קיי | צילום: אור גפן

שבוע לא פשוט עבר על השורד טל מורד, שהצביע נגד בת הזוג שלו בחיים האמיתיים אותה הכיר על האי מאיה קיי - מה שהביא להדחתה. אבל למרות הרגע הכואב והביקורות שקיבל, נראה שגם מאיה וגם הוא הצליחו לשים את הדברים מאחור ומאז שחזרו מהאי מנהלים מערכת יחסים הדוקה. היום נערכה תצוגת האופנה של המעצב עידן לרוס למותג "Laros" בשבוע האופנה קורנית תל אביב 2023 כשאת התצוגה פתחה מאיה קיי הדוגמנית היפה. מי שליווה אותה במהלך כל היום ואף דאג לה בכל רגע מאחורי הקלעים הוא בן הזוג שאף התמוגג לראות את אהובתו צועדת על המסלול וזוכה לכבוד הגדול של פתיחת התצוגה. תגידו לנו אם זו לא אהבה!

טל מורד, מאיה קיי
טל מורד, מאיה קיי | צילום: אור גפן

כתבות נוספות במדור סלבס:

מאיה קיי
מאיה קיי | צילום: Haydon Perrior

הקולקציה של לרוס, בעיטור התכשיטים מהמותג COCONUT LOVE של האושיה והמעצבת אתי קובו  משלבת בגדי רדי טו וואר ושמלות כלה המשמלות את החזרה לקזואל, מחווה לשנות ה-2000, דור ה- y to k אותו מובילות פריס הילטון, בריטני ספירס, כריסטינה אגילרה וניקול ריצ'י. הניהול הקריאייטיבי והסטיילינג החדשני שייכים לקיאן פרנקפורט, בתה של המעצבת דורין פרנקפורט שהודיעה על סגירת המותג שלה לפני כשלושה חודשים.

מאיה קיי
מאיה קיי | צילום: אור גפן