עימות בין נתנאל לקאזם: "תפרסם התנצלות בפומבי - או שאפנה לאמצעים משפטיים"

בימים האחרונים רץ ברשת קטע מהאח הגדול, שבו נראה עימות בין נתנאל רודינצקי וקאזם חליליה - כשבר כהן יושבת ביניהם. בקטע הומוריסטי, הושוו השלושה לישראל, ארצות הברית וחמאס - אלא שקאזם פחות אהב את ההומור ואיים בתביעה: "אנשים צריכים לחשוב פעמיים לפני שידם קלה על המקלדת"

נתנאל וקאזם | האח הגדול עונה 4

כולנו עוברים ימים קשים עקב המצב, אבל אם חשבנו שעכשיו כולנו מלוכדים ועומדים כמקשה אחת - כנראה שלא כך הדבר: יוצאי העונה הקודמת של האח הגדול נתנאל רודינצקי וקאזם חליליה התעמתו אמש בעקבות סטורי אחד יותר מדי - והעניין אף נגמר באיום בתביעה.

הכול התחיל כשנתנאל שיתף בסטורי שלו קטע מהאח הגדול, שבו הוא מתווכח עם קאזם לצד המתמודדת בר כהן שישבה ביניהם. על עצמו כתב נתנאל כי הוא "ישראל", מעל בר נכתב "ארה"ב" ואילו מעל קאזם נרשם "חמאס".

לכתבות נוספות:

הסרטון, שאמור להיות הומורסטי, פחות הצחיק את קאזם והוא נפגע מאוד מההשוואה לחמאס. באתר "מאקו" הובאה התכתבות בינו לבין נתנאל, שבה דרש ממנו להסיר את הסרטון: "אבקש להסיר מיידית את הסטורי, ותפרסם התנצלות באותה הדרך - ככל שלא תעשה זאת אדע לפעות באמצעים משפטיים", כתב לו קאזם.

נתנאל הוריד את הסטורי, ולאחר מכן פרסם סטורי אחר שבו כתב: "אבא שלי ביקש להוריד את הסרטון. הוא אמר שזה לא מכבד, ואני אחד שמכבד הורים שלו - הורדתי. עם ישראל חי".

קאזם, בתגובה, העלה גם כן סטורי לחשבון האינסטגרם שלו שבו כתב: "בימים כאלו, אפילו יותר מתמיד - אנשים צריכים לחשוב פעמיים לפני שידם קלה על המקלדת".

נתנאל
מתוך הסטורי של נתנאל