בר רפאלי חוזרת לעבוד ומותקפת

דוגמנית העל קיצרה את חופשת הלידה ועוררה סערה ברשת. "מה הלחץ לצאת לעבוד? תיהני מהתינוקת...", זעמו הגולשים

זמן צפייה: 00:16

אם חשבתם שעניין חזרתה של בר רפאלי למעגל העבודה כחודש לאחר הלידה יעבור בשקט, כדאי שתחשבו שוב. הרשת גועשת ביממה האחרונה לאחר שרפאלי עלתה על מסלול התצוגה של חברת אופנה מובילה. גולשים זועמים על כך שרפאלי חזרה לעבוד ולא נשארה עם התינוקת שלושה חודשים, משך חופשת הלידה. גולשים תקפו את רפאלי כשכתבו בין היתר "מה הלחץ לצאת לעבוד? תיהני מהתינוקת...", "מירי בוהדנה עשתה קריירה מפוארת, וכשנולדו ילדיה הורידה הילוך בקריירה והתמסרה לילדים. מה דחוף לצאת לעבוד כשיש תינוקת בת חודש וחצי בבית והמצב הכלכלי מעולה. אין כמו להיות ליד הילד שלך ולחוות כל רגע ורגע איתו. הכל מתגמד לעומת הדבר המופלא הזה". ועוד תגובות זועמות.

בר רפאלי לנזרי
צילום: מתוך האינסטגרם של מיקי בוגנים

מנגד היו מי שיצא להגנתה של רפאלי: "תגובות של בחורות שלא יודעות לפרגן בעוד 1.2.3...", "קנאים זכותה לעבוד אחרי חודש עוד מעט תקבעו לה כמה שעות לבלות עם הילדה וכמה לעבוד שיקולים שלה אם בא לה לצאת לעבוד בחופשת לידה שלה! אפשר לחשוב, עזבה את הילדה כמה שעות ויצאה לדגמן. בטוחה שהילדה בידים טובות בינתים עם האבא או מישהו קרוב".
למי שלא עקב אתמול, רפאלי, שילדה באוגוסט השנה את בתה הראשונה ליב, חזרה לעבוד אמש לאחר כחודש, כשעלתה על המסלול של חברת אופנה ידועה בתצוגת אופנה שארכה כשעה, ולמרות זאת עוררה סערה ברשת.
ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן