בר רפאלי על ההריון השני: "הריון זה לא מחלה, אני לא אפסיק לעבוד"

בר רפאלי מגיעה להשקה אופנתית ומדברת לראשונה על ההריון השני שנחשף ברשת סלבס ומדברת על הרחבת התא המשפחתי, הקריירה שלא נפסקת, מתי נראה את ליב עזרא והאם היא מצפה לבן או בת?

זמן צפייה: 02:36

אם במקרה התגוררתם מתחת לאבן בשבוע האחרון אתם בטח לא יודעים שהסופר מודל הבינלאומית, בר רפאלי עומדת להפוך לאם בפעם השנייה כפי שנחשף ממש כאן ברשת סלבס, מאז עולם הבידור כמרקחה, האמהות בגנון בהלם והמעריצים שמוטי לסת. אבל מה יש לרפאלי עצמה לספר על התרחבות המשפחה?

ליידי אין רד. בר רפאלי מדברת לראשונה על ההריון השני (צילום: שוקה כהן)
ליידי אין רד. בר רפאלי מדברת לראשונה על ההריון השני (צילום: שוקה כהן)

 

אמש (א') פגשנו את האמא הכי יפה בביצה לשיחה על ההתרחבות הטרייה של המשפחה שלה, רפאלי סיפרה מספר פעמים בעבר שהיא מעוניינת להביא לליב אח או אחות קטנים בדיוק כמו שאמה, ציפי רפאלי עשתה איתה ועם אחיה הקטן (והחתיך) דור "ככה תמיד רציתי" מספר רפאלי למצלמה, "אהבתי איך שגדלתי, אהבתי את זה שיש לי אח שמאוד צפוף אלי בגיל, היינו חברים. להורים שלי היה קל, לא היה צריך להביא חבר אחרי בית ספר. העסקנו אחד את השני ואהבנו את  אותם דברים. אני רוצה את זה גם לילדה שלי, שיהיה לה חבר טוב שגר איתה בבית". רגע, אז האם רפאלי חשפה את העובדה שהיא עומדת להביא לליב הקטנה אח קטן? רפאלי לא מאשרת. אבל היא מודה שהיא מקווה שזה אכן יהיה חבר טוב אבל לא אכפת לה כמובן אם זו תהיה חברה טובה.

האמא הכי יפה בגן (צילום: שוקה כהן)
האמא הכי יפה בגן (צילום: שוקה כהן)

שמונה חודשים עברו מאז הביאה לעולם רפאלי את בתה הבכורה, ליב עזרא ומאז החליטה שהיא לא חושפת אותה ברשתות החברתיות, האם בעקבות ההריון השני או סתם כמתנה לחג, נזכה לראות סוף סוף את התינוקת הכי מסקרנת ומסתורית בישראל? לא כל כך מהר אם אתם שואלים את רפאלי, שמודה שהיא כבר השתכנעה מטיעוניו של בעלה, עדי עזרא שאומר שליב הקטנה נולדה מפורסמת והיא לא בחרה את העולם הזה. נחכה בסבלנות

יא מאמא! בר רפאלי ואמה, ציפי רפאלי ( צילום: שוקה כהן)
יא מאמא! בר רפאלי ואמה, ציפי רפאלי ( צילום: שוקה כהן)

רפאלי הייתה אורחת הכבוד אמש בהשקת חנויות היוקרה של רשת FACTORY 54 בקניון  בקניון TLV FASHION MALL החדש בלב תל אביב, מלבד ההתעסקות בהרחבת התא המשפחתי הקטן שלה, רפאלי הגיעה לתמוך ולפרגן לחבר קרוב, הסטייליסט והקניין של הרשת והסטייליסט האישי של רפאלי שהצליחו לאורך השנים לכבוש עם כמה לוקים זכורים, במיוחד בתוכנית "אקס פאקטור" אותה תחזור להנחות בקרוב לעונה שלישית. האם סיימון כבר מצא לה בגדי הריון נוצצים? והאם זה אומר שלא נזכה לחזות בפופיק המפורסם במדינה שוב? אל תמהרו להספיד את הרעיון האופנתי עדיין.

צלם וידאו: יוגב עזריאל, עריכה: מיקי ירון

Something's cooking ...

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on