בלי דנה פרידר: יהודה לוי יוצא לחגוג לגל מלכה

אחרי שנה פוריה במהלכם אף קיבלה פרס "שחקנית השנה" בפסטיבל בצרפת לצד רותם סלע, גל מלכה חגגה יום הולדת ויהודה לוי התייצב להרים - בלי החברה החדשה דנה פרידר

בן רובין וגל מלכה
בן רובין וגל מלכה | צילום: טל חמדי

נראה שסוף השבוע האחרון היה בסימן ימי הולדת, ורגע אחרי שנועה קירל חגגה יום הולדת 22 עם כל החברים הטובים, הגיע תורה של השחקנית העולה גל מלכה לחגוג ובענק 29 אביבים. מלכה, שכבשה את המסך בשנה האחרונה בתפקידים מוצלחים במיוחד ב"גוף שלישי" ובסדרה "המפקדת" הזמינה את החברים מהבית פלוס החבר'ה החדשים מהתעשייה לאירוע שכולו כיף ואווירה. בין הנוכחים שהגיעו נכח גם יהודה לוי הקולגה לתוכנית, שאחרי שתועד לא מעט לאחרונה עם השחקנית דנה פרידר, איתה הוא נמצא על פי הדיווחים בזוגיות, הוא הגיע לבדו ובילה עם שי קפון ושירה חדד היוצרת והבמאי של "גוף שלישי". מי שבלטה בחסרונה היא רותם סלע שלא הגיעה לחגיגה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

שירה חדד, גל מלכה, יהודה לוי ושי קפון
שירה חדד, גל מלכה, יהודה לוי ושי קפון | צילום: יח''צ

עוד התייצבו בבר היין אפריטיבו של השף גיל חן בתל אביב לחגוג עם מלכה ובעלה בן רובין, אנחל בונני, ריף נאמן, הילה סעדה, כרמל בין, הילה סעדה, עומר נודלמן, אוראל צברי, עינת הולנד, ואלרי חמאתי, יעל אלקנה ובעלה תומר מחלוף, יובל שרף, אליאנה תדהר, דרור קונטנטו שהגיע עם בתו שילת, שירן סנדל, ליאל אלי ונוספים.

בן רובין וגל מלכה
בן רובין וגל מלכה | צילום: טל חמדי
אליאנה תדהר, גל מלכה, ריף נאמן
אליאנה תדהר, גל מלכה, ריף נאמן | צילום: טל חמדי
גל מלכה
עפה על החיים שלה. גל מלכה | צילום: טל חמדי