לא נפרדה מהטבעת: מעיין אשכנזי מתייצבת באירוע השקה בסטטוס החדש

למרות שהחתונה מבוטלת ונכון לעכשיו ממך לא נמצאת על הפרק, מעיין אשכנזי עדיין עונדת את טבעת האירוסים שלה ומציגה אותה לראווה באירוע השקה

מעיין אשכנזי

שמה של כוכבת "האח הגדול" לשעבר מעיין אשכנזי כיכב לא מעט בשבועיים האחרונים בכותרות. זה התחיל מהגילויים החושפניים בפוליגרף שעברה בשידור חי ב"דו"ח היומי", ועד לביטול החתונה עם הארוס דור חי חמו. למרות הסמיכות בין הדברים אשכנזי מיהרה השבוע להבהיר כי לבדיקה שעברה בשבוע שעבר אין שום קשר לביטול האירוסים, אלא מדובר בקשיים שהשניים עוברים. בנוסף, חשפה הכוכבת כי זה שהם ביטלו את החתונה לא אומר שהם נפרדו ואחרי כמה ימים בנפרד הם החליטו לחזור לחלוק קורת גג ולעבוד על הדברים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אז למרות שחתונה כרגע אין, טבעת האירוסים שקיבלה לפני ארבעה חודשים בהצעה הרומנטית בפריז לא תתבזבז במגירה עד שתיפול ההחלטה, ואשכנזי ממשיכה לענות אותה למרות שהיא לא "אישה מאורסת" על פי ההגדרה. את היהלום האובלי המושקע שקיבלה נכון לעכשיו היא לא מסירה והבוקר היא התייצבה איתה באירוע השקה של לסדרת הטיפוח החדשה VITALAGE של מותג הטיפוח ג'ייד.

מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי | צילום: אור גפן
מעיין אשכנזי, נועה בני, אלית מוסאיוף
מעיין אשכנזי, נועה בני, אלית מוסאיוף | צילום: אור גפן

עוד פגשה אשכנזי באירוע גם את נועה בני, שחוותה גם היא ביטול חתונה ואירוסין עם כוכב "האח הגדול" המככב בימים אלו בבית גיא איתן, השורדת הזוכה אלית מוסאיוף ואחרות.