אחרי הפרידה: עדן פינס עוזבת את הארץ

זמן קצר לאחר הפרידה מסיימון סוסינה, עדן פינס עומדת לעזוב את ישראל לטובת ג'וב נחשק

עדן פינס
עדן פינס לעדיקה | צילום: סושיאל עדיקה

האם הגל החדש הטרנדי בביצה הוא ירידה מהארץ? כי אחרי שהתבשרנו שעומר אדם ויעל שלביה, וגם רומי אברג'יל עוזבים את ישראל, כעת מצטרפת לרשימה גם הדוגמנית היפה עדן פינס. טוב, לפני שאתם ממהרים להיות עצובים נרגיע כי מדובר בזמן מוגבל, ויש לכם עוד טיפה זמן עד שזה יקרה. אחרי הרבה שמועות וריחושים עכשיו זה רשמי, פינס הרווקה הטרייה חתמה על חוזה הנחיה של תוכנית הריאלטי החדשה "לאב איילנד" של חברת הסרטימינג freetv.

כתבות נוספות במדור סלבס:

עדן פינס
צילום: סושיאל עדיקה

לשם כך, צפויה פינס לעזוב את ישראל בחודש מאי ובמשך חודשיים לשהות על אי ביון אליו יגיעו מלבדה כל המתמודדים ואנשי צוות הפקת התוכנית כמובן. נראה שזוהי בחירה מושלמת עבור הכוכבת הצעירה, שגם רווקה נכון לעכשיו, ואין לה שום בעיה לשהות על אי בבגד ים למשך תקופה.

למי שלא מכיר, בסיס פורמט "אי האהבה" מושתת על תחרות בין רווקים ורווקות ששוהים באתר נופש יוקרתי המצולם במעגל סגור 24/7 למשך תקופה ממושכת, כשמטרתם לצאת עם זוגיות. המתמודדים צריכים בתחילת העונה להתחלק לזוגות על פי בחירתם האישית, ומדי פעם הם מקבלים את האפשרות להחליף את בני זוגם. כמו כן לאורך העונה הם צריכים לעבור שלל משימות ולהתגבר על קשיים ודילמות חברתיות וזוגיות.