עוזב אותנו לתמיד? הצעד הגדול של יהונתן מרגי

הזמר יהונתן מרגי שעסוק לאחרונה בפיתוח הקריירה הבינלאומית שלו החליט להפסיק לישון בבתי מלון ולמצוא דירת קבע בלוס אנג'לס

יהונתן מרגי
יהונתן מרגי | צילום: רפי דלויה

אתם כבר רגילים לראות את הזמר יהונתן מרגי חי על קו ישראל - ארצות הברית אבל כעת נראה שנצטרך להתרגל לעובדה שהוא הולך להיות כאן אפילו פחות והוא עושה צעד משמעותי. כחלק מניסיונות קידום הקריירה הבינלאומית שלו והרצון שלו לפרוץ בתעשיית המוזיקה באמריקה, הבין הזמר הצעיר כי הוא ייאלץ לבלות את מרבית זמנו מעבר לים, כך שבמקום לעבור בין מלון למלון הוא שכר דירת קבע, שם ישהה בזמן שהוא מגיע ללוס אנג'לס לעבוד על חומרים.

במקביל לניהול הקריירה שלו כאן בישראל, מרגי עומד להשקיע את מרבית זמנו בהתפתחות גם בזירה הבינלאומית ועל פי מקורבים עומד להעביר זמן ניכר, לפחות בתקופה הקרובה ביבשת הרחוקה. לשם כך, וכדי שירגיש קצת יותר בבית, החליט מרגי להשכיר דירה ולחסוך בהוצאות מיותרות. הדבר ייאלץ אותו להתמודד גם עם מערכת יחסים בשלט רחוק, שכן בת הזוג ליה שון תמשיך לנהל את עבודות הדוגמנות שלה בארץ, ותעשה גיחות לבן זוגה כשיתאפשר.

אבל עוד לפני שיארוז את עצמו ויעבור לגור 16 שעות טיסה מכאן (לפחות) הוא התייצב באירוע פתיחת חנות הקונספט החדשה של IL MAKIAGE בקניון עופר רחובות, להם הוא משמש כפרזנטור. לקראת סיום האירוע, עלה מרגי לבמה בהפתעה ושר את השיר הידוע "Imagine" של ג'ון לנון.

יהונתן מרגי, עדן פינס
הפרזנטורים. יהונתן מרגי, עדן פינס | צילום: רפי דלויה

עוד הגיעו לאירוע, שי מיקה שחשפה בהתרגשות בטן של הריון ראשון, עם המהפך בחייה, לקראת סיום לימודי האיפור בבית הספר של IL MAKIAGE כמעט כמאפרת מן המניין, הפרזנטורית עדן פינס שחזרה זה עתה מצילומים בחו"ל ובילוי עם הבויפרנד החדש, מעיין אשכנזי, ירדן אדרי, קסניה טרנטול, מריאנה דייץ, דנה בן ארי ועוד רבים אחרים.

שי מיקה יפרח
כן זו היא. שי מיקה יפרח | צילום: רפי דלויה
מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי | צילום: רפי דלויה
מריאנה דייץ, דנה בן ארי
מריאנה דייץ, דנה בן ארי | צילום: רפי דלויה