מזהים מי הסלב שנכנס לנעליה של האשה הראשונה של ארה"ב?

מצליחים לזהות מי הכוכב הגדול שנכנס לנעלי (העקב) ושמלת המעצבים של האשה החזקה בארצות הברית? התשובה (הצוהלת והשמחה) בפנים

מי לא מחכה לחג פורים? החג הכי צבעוני ושמח בשנה, אוזני המן טעימים (כן, עם פרג),תחפושות מושקעות ומצחיקות, רעשנים, הילולה ושמחה. וכמובן מסיבות ענק מושקעות במיוחד שיעשו שמח וצוהל בלב.

מי שהרים את הכפפה והחליט לפנק את החברים שלו במסיבת פורים לוהטת וצוהלת במיוחד הוא השחקן טום באום שהחליט להפוך תחביב של שמחה וצחוק למסורת, והשנה יערוך מסיבת פורים חגיגית במיוחד

מלאניה טראמפ את נראית שונה?
מלאניה טראמפ את נראית שונה?

אם אתם נמנים עם חבריו של באום בטח קיבלתם את ההזמנה המצחיקה, אחרי שבשנה שעברה נכנס לנעליהן של אדל ומירי רגב בקליפים קצרים ומצחיקים שהזמינו את החברים למסיבה, ואחר כך נכנס לנעליה של הגברת הראשונה של ישראל, שרה נתניהו בהזמנה למסיבת יום ההולדת שלו.

טום נתניהו בשבילכם.
טום נתניהו בשבילכם.

אז במסורת של נשים החזקות והגדולות בעולם, באום נכנס לנעלי העקב ושמלת המעצבים של האשה הראשונה בעולם, מלאניה טראמפ, אשתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. בהזמנה המשעשעת נראה באום טראמפ לצידה של שרה נתניהו כמובן כאשר רק תאריך המסיבה רשום על ההזמנה. אז לצערנו, פרטים על האירוע עדיין נשמרים בסוד אבל לפי ניסיון העבר מדובר על המסיבה הכי שמחה בעיר שתכלול תחרות תחפושת, די ג'יי וקהל שמורכב מאנשים המפורסמים והיפים בתעשייה. אז מי יותר יפה לדעתם? טום טארמפ או מלאניה טראמפ?

 

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-best-season-01-clips-ep-06-hazaza' autoplay='1' credit='' desc='' kid='1_4k2dy1d5' duration='86']

איזה שיק! למה תתחפש השנה? טום באום (צילום: רפי דלויה)
איזה שיק! למה תתחפש השנה? טום באום (צילום: רפי דלויה)