נכנסים לכושר: גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר שומרים על הגזרה

אחרי שחיתן את הזוג הכי מדובר של התקופה האחרונה, גיא זו-ארץ התייצב עם אשתו יעל בר זוהר באירוע שכולו על טהרת הכושר והספורט

גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר
גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר | צילום: שוקה כהן

גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר לא רק שומרים על האהבה שלהם בשיא, כי מסתבר שאכפת להם גם מהכושר שלהם! אחרי שהתאוששו מהטיול הקצרצר לריבייריה הצרפתית, במהלכו חיתן מנחה "האח הגדול" את הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ובעלה הטרי, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, השניים חזרו לשגרה שלהם בארץ ואפילו התייצבו יחד לאירוע השקה.

מכבי שירותי בריאות ערכה אתמול אירוע השקה חגיגי שכולו בריאות ו-Wellness, בו חשפה את אפליקציית "UPAPP" שנועד להנגיש פעילות גופנית באופן נוח, נגיש וזול. הזוג היפה הגיע לאירוע ונפגש עם החברים מהתעשייה, שם דיברו על אימוני הכושר שהם הכי אוהבים לעשות.

יעל בר זוהר, שלום מיכאלשווילי, גיא זו-ארץ
יעל בר זוהר, שלום מיכאלשווילי, גיא זו-ארץ | צילום: שוקה כהן

עוד הגיעו לשתות שייקים בריאותיים ולהנות מבוקר ספורטיבי: הגברים הלוהטים של הביצה המקומית אנחל בונני ואימרי ביטון, עופר שכטר ויוגב מלכה שפגשו את השופטת שלהם ברוקדים עם כוכבים אנה ארונוב, יובל שרף, יעל גולדמן, קסניה טרנטול, אירה דולפין, ג'ני צ'רוואני, ענת הראל, מושיק גלאמין, מורן אטיאס שהיה זה האירוע השני שלה לאותו היום, אושרי כהן ושלום מיכאלשווילי.

עופר שכטר, אנחל בונני
עופר שכטר, אנחל בונני | צילום: שוקה כהן
מורן אטיאס
מורן אטיאס | צילום: שוקה כהן
אנה ארונוב, אירה דולפין, ג'ני צ'רוואני
אנה ארונוב, אירה דולפין, ג'ני צ'רוואני | צילום: שוקה כהן