קרב הענקים של אביב גפן ואסי עזר

אסי עזר והמנטור של "דה וויס" אביב גפן פרצו בקרב עקיצות ברשת הטוויטר

זמן צפייה: 04:30

אין דבר שרשת סלבס אוהבת יותר מאשר קרב ענקים בביצה המקומית, ועוד אחד שמתנהל בפני כל האומה ברשתות החברתיות. בפינה אחת של הזירה: מגיש "הכוכב הבא לאירווזיון" ויוצר "להיות איתה", אסי עזר. בפינה הנגדית הרוקר הכי מצליח במדינה, המנטור של  "The Voice ישראל" והילד הרע של עולם המוזיקה הישראלית, אביב גפן. קרב ענקים או לא?

הכל התחיל כאשר עזר, צופה אדוק של "דה וויס" צייץ אמש בחשבון הטוויטר הפופלארי שלו צילום מסך שכלל שני ציטוטים פרובוקטיביים, אחד של המנטורית מירי מסיקה והשני של גפן עצמו שצוטט שהוא אומר "שום דבר טוב לא יכול לצאת מערוץ 2" (סליחה? את תוכנית האירוח של מרגול לא ראית?) מה שהוביל לסערה של ממש ברשתות החברתיות.

אביב גפן VS אסי עזר
אביב גפן VS אסי עזר

עוד ברשת סלבס:

כוכבי תאג"ד דין מירושניקוב ומירן מנקס קוטפים קמפיין חדש

ירדן הראל משיקה מיזם חדש וכל היפות של הביצה באות לפרגן

מושיק גלאמין חוגג ומגיב על הצעת הנישואין

תמונת הזוגיות הראשונה של אלי חולי ושיר קורן

עזר, המנחה של התכנית המתחרה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "זאת דרך חדשה לקידום דה וויס?", צירף צילום מסך של הציטוט ותייג את גפן. המנטור ענה  בעוקצנות אופיינית: "זו מודעות.. ממליץ לך בחום". עזר מיד נקט בגישה פייסנית וכתב: "דיי נו, תאהב אותי כשאני כותב לך".

 

אגב, זו כבר הפעם השנייה בשבוע האחרון שהשניים מתקוטטים בטוויטר,גפן פרסם בחשבון הטוויטר שלו פוסט על התוכנית ששודרה יום לפני, עזר השיב בחמידות לזמר ורשם "תשתדלו לא לעבור את 32.7 הערב בא לי להיות במקום הראשון". בקריצה לנתון שהשיג גמר "הכוכב הבא לאירווזיון", אך עזר כנראה שכח שאת גפן לא עוקצים, גם בהומור וזה ענה לו:"אנחנו האיכותיים... את מי שאנחנו שולחים הביתה אתם שולחים לאירוויזיון".

אסי עזר ואביב גפן מתקוטטים (צילום מסך)
אסי עזר ואביב גפן מתקוטטים (צילום מסך)

גפן טרם ענה לתגובה האחרונה, אבל אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם בהתפתחויות שאולי אף יגיעו הערב בשידור החי של תוכנית "דה וויס".