פגשה את המשפחה: כוכבת הרשת הישראלית ונת'ניאל בוזוליק עולים שלב ביחסים

פחות מחודשיים עברו מאז כוכבת הרשת המקומית ליה נגה, שהיא גם האקסית של תום חיימוב דייר "האח הגדול" לשעבר החלה לצאת עם התומך הכי גדול של ישראל שהגיע לארץ מהוליווד. כוכב "יומני הערפד" נת'ניאל בוזוליק נחת בישראל לאחר מאורעות השבעה באוקטובר ועשה עבודת הסברה לעולם, תוך שהוא מתעד את חורבות הדרום, נפגש עם משפחות החטופים והחטופים עצמם, חיילים ונפגעים. על הדרך, הוא מצא גם אהבה, בדמות יפהייפיה מקומית ונראה שהרומן החולף מתפתח לסיפור אהבה

נת'ניאל בוזוליק וליה נגה

אחרי ששהו כמה ימים בנפרד, נגה, טסה לבקר במגרש הביתי שלו באוסטרליה וכעת הם חוגגים יחד את החג הכי משפחתי לנצרות. אתמול, העלתה הכוכבת הישראלית תמונה של הגרביים המסורתיות של חג המולד לצד האח, עם ראשי התיבות N לנייט ו-L לליה, ואף שיתפה תמונה מהסלון הפרטי של אמו של בן זוגה. הבוקר, נת'ניאל כבר שיתף עם שלוש וחצי מיליון העוקבים שלו תמונה רשמית של החברה החדשה יחד עם אמא שלו. הישר יותר עליית מדרגה מזה ביחסים? חודש וחצי בלבד לזוגיות ונגה כבר מבלה את החגים אצל אמא של בן זוגה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

למרות שהשניים מבלים יחד תקופה יחסית קצרה, היחסים בינהם נראים דביקים ויציבים במיוחד והתמונות הללו מצטרפות לתיעוד של השניים בבתי קפה, מכוני כושר ובילויים שגרתיים של זוג אוהבים, ואף שיעור בעברית עם המשפט החשוב ביותר לכל גבר "סליחה מאמי, את צודקת".

נת'ניאל בוזוליק וליה נגה
נת'ניאל בוזוליק וליה נגה | צילום: אינסטגרם

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nathaniel Buzolic (@natebuzz)