חודשיים אחרי הלידה: בר רפאלי ועדי עזרא בחופשה רומנטית ראשונה

עם כל הקושי שבדבר, רפאלי ועזרא ארזו את עצמם ובקבוק של קרם הגנה והמריאו לחופשה ביעד אקזוטי לוהט במיוחד. את ליב הם השאירו בבית

[brightcove_iframe video_id='celebs_reshet_010' autoplay='0' kid='1_vxwpxfoh' duration='16']
חודשיים וחצי אחרי שהביאו אל אוויר העולם את בתם הבכורה, ליב, בר רפאלי ועדי עזרא, המריאו לחופשה רומנטית ראשונה. כזכור, לאחר הלידה חזרה רפאלי במהירות לעבודה, כשעלתה על מסלול התצוגה של אחת מרשתות האופנה המובילות, וחזרה לדגמן בחברת האופנה בה היא שותפה, כעת רפאלי התפנתה לטפח את חייה האישיים וכמובן את חיי הזוגיות.

עוד ב-רשת סלבס:
פרסום ראשון: אליקו מצפה לילד ראשון מבת זוגו
אותה גברת בשינוי אדרת: ג'נט ג'קסון לבושה בחיג'אב

דוגמנית העל ובן זוגה, איש העסקים ויו"ר קבוצת נטו, המריאו לחופשה ביעד האהוב על רפאלי- האיים המאלדיביים. השניים השאירו את ליב הקטנה בבית עם המטפלת הצמודה וכמובן בהשגחתה של אמא ציפי. הם המריאו לפני מספר ימים לריזורט יוקרתי השוכן על המים הכחולים של האוקיינוס ההודי. ואם יש לכם תחושה דה ז'ה וו, זה לא סתם. מסיבת הרווקות המדוברת של רפאלי נערכה באחד הקלאבים ביעד האקזוטי.

רפאלי כמו רפאלי, דאגה לספק לנו מסביב לשעון תמונות שלה שגרמו לנו לקנאה חמורה. ובנוגע לליב הקטנה, מי שמרים גבה לגבי הנסיעה, יכול להיות רגוע. מעבר לטיפול הצמוד שהשניים דאגו שביתם תקבל, הם שומרים על קשר 24/7 עם המטפלת ואף עושים שיחות סקייפ יומית ככה שהם רואים אותה לעיתים תכופות. אפשר להיות רגועים.

בר רפאלי מאלדיביים
צילום: מתוך האינסטגרם


בר רפאלי מאלדיביים
צילום: מתוך האינסטגרם


בר רפאלי מאלדיביים
צילום: מתוך האינסטגרם


בר רפאלי מאלדיביים
צילום: מתוך האינסטגרם


ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן

תגיות: