האיחוד המשפחתי של אייל גולן ואילנית לוי

שמונה שנים אחרי הגירושים של אייל גולן ואילנית לוי, השניים עומדים לשתף פעולה באירוע משפחתי מרגש במיוחד. וכן, רוסלנה ואלירז שדה יהיו נוכחים גם

זמן צפייה: 00:16

שמונה שנים אחרי הגירושים של אייל גולן ואילנית לוי, השניים עומדים לשתף פעולה באירוע משפחתי מרגש במיוחד. וכן, רוסלנה ומגיש הטלוויזיה, אלירז שדה יהיו נוכחים גם.

עוד ב-רשת סלבס:
גלעד שליט חוגג 5 שנים מחוץ לשבי
פרסום ראשון: נתן גושן ביטל את החתונה
הפרידה הגדולה של שלומית מלכה

אין ישראלי שלא זוכר את רעידת האדמה בעולם הבידור בישראל לפני 8 שנים לאחר שהזמר אייל גולן ומלכת היופי במיל' ומגישת הטלוויזיהאילנית לוי החליטו להתגרש אחרי שבע שנות נישואים אבל עכשיו השניים עומדים לחזור ולשתף פעולה באירוע גדול במיוחד,אז לא מדובר בשיתוף פעולה טלוויזיוני או מוזיקלי אלא אירוע משפחתי מרגש במיוחד. בנם הבכור של הזוג לשעבר, ליאם גולן יגיע לגיל המצוות בחודש הבא ועכשיו השניים עמלים על אירוע משפחתי.

אייל וליאם גולן
צילום: מתוך האינסטגרם

אם חשבתם שהשניים יסגרו את גני יהושע או את פארק הירקון לכבוד המאורע המרגש, טעיתם. הזוג החליט ללכת על אירוע משפחתי צנוע ואינטימי במיוחד. בתחילת החודש הבא יגיעו לרחבת הכותל המערבי אייל גולן מלווה בבת זוגו רוסלנה רודינה ובנם הקטן יאן גולן יחד עם אמו רונית ואילנית לוי ובן זוגה אלירז שדה עם ליאם ואחותו הקטנה אלין. אל המשפחה המוכרת יצטרפו מספר בני משפחה נוספים וקרובים אך אל תצפו לראות חברים מפורסמים באירוע הצנוע.

אילנית לוי
צילום: אביב חופי

אחרי טקס העלייה לתורה ברחבת הכותל בני המשפחה יציינו את החגיגה בארוחת צהריים במסעדה בעיר הבירה.

אגב, מקורבים לבני הזוג לא שוללים שבעתיד השניים אכן יחליטו לקיים אירוע חגיגי וגדול במיוחד אך ציינו כמה חשוב היה לבני הזוג לקיים את המאורע בעיר הבירה ובמעמד משפחתי קטן ומכובד.

אייל גולן והילדים
צילום: מתוך האינסטגרם

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן