אף אחד לא יגיע לחגיגות הזכייה שלה? אלית מוסיוף מגיבה

אלית מוסאיוף מתארגנת לקראת חגיגות הניצחון שלה ב"הישרדות" ולמרות שדווח כי החברים לאי יחרימו את האירוע ולא יתייצבו, היא מוסרת וטוענת "מי שאני רוצה שיגיע מגיע"

זמן צפייה: 01:57

לפני כשבועיים, בסיומו של אירוע הגמר הגדול, אלית מוסאיוף נבחרה ברוב מוחץ ומפתיע להיות השורדת האחרונה שזכתה בתואר ובפרס הגדול של העונה השישית של "הישרדות". בחמישי הקרוב, צפויה כוכבת הריאליטי לערוך את המסיבה המסורתית ולחגוג את זכייתה במיליון באירוע מושקע בהפקת שון בלאיש, אליה הזמינה את חבריה הקרובים ואת הקולגות שלה לאי. אך הבוקר (שני) פורסם ב-TMI כי למרות ששלחה כבר בשבוע שעבר את ההזמנה למסיבה הגדולה כרגע לא יותר מארבעה מתמודדים בתוכנית אישרו הגעה. נכון לפרסום הידיעה, מי שאישרו את הגעתם למסיבת הזכייה הם ספיר קשתי, נטשה חליל, גיא רוזן ודורין דותן ואף נכתב שהשאר החליטו "להחרים" אותה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אלית מוסאיוף, העולם הבוקר, הישרדות
אלית מוסאיוף | צילום: העולם הבוקר, רשת 13

לאחר שקיבלה אינספור תגובות על הכתבה החליטה מוסאיוף להגיב בעצמה על הידיעה והעלתה לסטורי שלה התייחסות לפרשה. "התעוררתי בבוקר למבול של שאלות מי מגיע מי לא מגיע. נשמות, אני הזמנתי את כולם, וכולם רצויים אצלי וכולם אהובים אצלי. מי שרוצה להגיע יגיע, קיבלתי גם מלא הודעות מכל השורדים ומי שאני רוצה שיגיע מגיע". סיכמה והציגה את זה כאילו לא באמת אכפת לה מכל המתמודדים, אלא רק מאלו הקרובים לליבה - שכבר אישרו לה הגעה. אז מי בכל זאת יתייצב? נדע בקרוב.