אשתו של הזמר הודתה לראשונה: "אנחנו במשבר, אבל עובדים על זה"

נאור פוני אשתו של הזמר מאור אדרי הגיבה לראשונה על הדיווחים כי היא ובעלה נמצאים במשבר, ואישרה לראשונה את הדברים כשחשפה "כל זוג צריך לפעמים ללכת לטיפול זוגי"

נאור פוני

בשבוע שעבר דווח במדורי הבידור כי מאור אדרי ואשתו נאור פוני נמצאים במשבר עמוק ביחסים, בעקבותיו אף עזב הזמר את בית משפחת פוני בו הם מתגוררים לאחרונה בזמן שהם מחכים לביתם שרכשו שיהיה מוכן. מאז, הספיקה נאור אפילו למחוק את שם המשפחה שקיבלה מנישואיה בעמוד האינסטגרם שלה והיום היא מכריזה באופן רשמי כי היא ואב בנה ריף בן השנה חווים קשיים בזוגיות.

כתבות נוספות:

נראה שהסטטוס החדש דווקא תרם לפופולריות של הצעירה, שהוזמנה הבוקר לאירוע השקה של מותג בגדי הספורט Panta  Rei שפתח חנות חדשה בקניון עזריאלי ראשונים. פוני הודתה לראשונה כי היא ומאור אכן במשבר, אך הם מטפלים בדברים והיא מקווה שמדובר במשבר חולף ושבסופו של דבר הם יחזרו אחת לשניה. "כל זוג צריך לפעמים ללכת לטיפול זוגי" חשפה אך בעוד שדיברה על הנושא הרגיש גם לגמרי שידרה אופטימיות.

נאור פוני
צילום: רפי דלויה

עוד הגיעו לפרגן ודווקא הציגו זוגיות דביקה של טרום נישואים הם טל טלמון ולירן שטראובר שבין ההכנות לחתונה שתיערך ביום שישי הבא מצאו זמן להגיע ולרכוש בגדי ספורט, כמו גם הדוגמנית העסוקה שיר אלמליח, לאה שנירר, אירית רחמים ואור לוזון, מאמנת הכושר ליקי רוזנברג ועוד אורחים רבים אחרים.

לירן שטראובר, טל טלמון
צילום: רפי דלויה

לאה שנירר
צילום: רפי דלויה

שיר אלמליח
צילום: רפי דלויה