"לא יסתדר כמו שציפיתי": למרות המייקאובר - אלה אייבנדר לא מרוצה

לפני פחות מחצי שנה עברה אלה אייבנדר ניתוח אף מורכב אך כעת, לאחר שעשתה לא מעט שינויים בגופה היא חושפת כי היא לא מרוצה מהתוצאה

אלה אייבנדר
אלה אייבנדר | צילום: אינסטגרם

ארבעה חודשים חלפו מאז זוכת "הישרדות" והרצה למיליון אלה אייבנדר עברה ניתוח אף מורכב בטורקיה, אז השתילו לה סחוס ובנו לה אף חדש לחלוטין. כוכבת הריאליטי שיתפה בזמנו בהליך המסובך וכתבה "הניתוח היה מאוד מורכב, כמה שהאף שלי היה עקום מבחוץ, הוא היה יותר עקום מבפנים. הרוס לגמרי" עוד שיתפה כי התוצאה הסופית תיראה רק אחרי שנתיים אבל נראה שלמרות שיש עוד זמן עד קיבוע הצורה הסופית של אפה, אייבנדר לא מרוצה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alla Aibinder (@allaaibinder)

במהלך סשן "שאלות תשובות" שערכה באינסטגרם, נשאלה אייבנדר האם היא מבסוטה מהתוצאה היא השיבה בשלילה. "זה רחוק מהדמייה, לא נראה בכלל כמו שהיה בשולחן ניתוח. אני מבינה שזה נפיחות ואני צריכה לחכות שנה עד שזה ירד אבל אני לא מאמינה שזה יסתדר כמו שציפיתי. אין צורה צורה, קצה נפול. חוץ מלקצר אותו אני לא רואה שינוי, הוא גם נשאר עקום לצד" שיתפה והוסיפה "כרגע אני מתמודדת עם מה שיש, גם ככה זה לא התוצאה הסופית".

בדצמבר האחרון, לאחר שערכה את הניתוח הסבירה אייבנדר למה בחרה לעשות את הניתוח דווקא בטורקיה ולא בישראל וכתבה: "בארץ לא יודעים לעבוד עם עור עבה", טענה. "ממליצה לכל מי שיש לו עור עבה לא לעשות ניתוח אף בארץ. בכלל, לא ממליצה לעשות ניתוח אף בארץ". אולי עכשיו היא מתחרטת על ההחלטה.

אלה אייבנדר אחרי הניתוח
אלה אייבנדר אחרי הניתוח | צילום: אינסטגרם