"אני מרגישה הכי פצצה בעולם" - הפרסומת החדשה של אדל בספלוב יצרה סערה וזו הייתה תגובתה

פרסומת חדשה של אדל בספלוב לחברת עגלות הצליחה לעורר את זעמן של האמהות, ועכשיו מגיעה תגובתה של הכוכבת לסערה שלא מתנצלת וטוענת "ככה בא לי"

זמן צפייה: 04:44

כוכבת הריאליטי אדל בספלוב קמה לבוקר לא רגוע, לאחר שפרסומת שלה לחברת עגלות תפסה את עינהן של קבוצות פייסבוק שונות ובייחוד אמהות, על הייצוג הלא כל כך ריאלי של נשים אחרי לידה. בפרסומת, נראית בספלוב יושבת על שרפרף לצד עגלה, כשהיא לובשת בגד גוף שחור צמוד החושף גוף שדוף, איפור כבד ומגפי עקבים לרגליה. התמונה, שאמורה לשווק את העגלה לאמהות הטריות הצליחה דווקא לעורר את זעמן, ופוסט שנכתב שאחד מקבוצות הנשים של תל אביב עשה דרכו לבספלוב. "תפסיקו לקנות את העגלה, היא מנותקת מהמציאות. ואדל..היא אמא לשניים, היא ילדה אחרי וכל קשר ביני לבינה מקרי בהחלט. יש לה אחות לילה ובין 22:00-06:00 היא לא קמה לילדים שלה.כשהחברה תבחר בפרזנטורית שיותר חיה את חייה כמונו אז יהיה אפשרי לא לגחך עליהם". כוכבת "האח הגדול" לא נשארה חייבת והגיבה בחשבון האינסטגרם שלה "כמה קנאה. אם יש לך בעיה איתי את יכולה לפנות אלי ולא ללכלך עלי ברשתות. אה ועוד דבר אני עובדת 24/7 ומאחלת לך להיות אמא כמוני".

כתבות נוספות:

הפרסומת של אדל בספלוב
צילום: צילום מסך פייסבוק

לאחר שהתגובות לא הפסיקו להגיע והסערה אף הגיעה לאתרי בידור שונים, החליטה בספלוב שוב להתייחס לאירוע וכתבה: "כל כך הרבה חוסר פרגון, כל כך הרבה צרות עין כמה זה עצוב" כתבה "לעולם לא אבקר שום אמא ולא את גופה ולא איך שהיא נראית ומתנהלת. כל אחת שתעשה מה שטוב לה. אם היה בא לי להצטלם עם עגלה ובגד גוף כי אני מרגישה הכי פצצה בעטולם אז ככה זה יהיה. מי שלא טוב מוזמנת להוריד עוקב ולא להסתכל על הדרך שלי ואחיה עם זה באושר".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)