מי בכלל זוכר שהיה משבר? הפניה המרגשת של נסרין קדרי לבעלה

לכבוד יום הולדתו של בעלה, נסרין קדרי מפציצה בברכה מרגשת. "כשאני לידך, מרגישה את האהבה המפעמת, כל העולם דומם. רק מוזיקה של אהבה נשמעת"

רום שמיר, נסרין קדרי
רום שמיר, נסרין קדרי | צילום: באדיבות HOT בידור

לפני כמעט שנה, חודש בלבד אחרי החתונה המתוקשרת והדיי מהירה של נסרין קדרי עם בן זוגה רום שמיר החליטה הזמרת, שהייתה אז בחודשי הריון מוקדמים להסיר את שם משפחתה החדש תמונות בעלה הטרי מחשבון האינסטגרם שלה. שמועות על משבר בין השניים החלו לרוץ אך נראה שזמן לא רב לאחר מכן דברים שבו על כנם והם חזרו אחד לזרועות השניה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מאז, הספיקו השניים להפוך להורים לבן בכור ונראה שהמצב הזוגי בינהם רק ממריא שחקים. יממה אחרי שהצטלמו יחד לקראת עליית הדוקו על חייה בHOT בידור, קדרי הקדישה ברכה מרגשת לאהובה ואב בנה.

"בעלי היקר האיש של חיי. אני חייבת לשתף אותך מעומק ליבי. כאשר משהו לא נעים קורה, אני רוצה לספר לך. כשמשהו טוב קורה אני רוצה לשתף אותך. אתה נותן לי תובנה, אתה עוזר לי ומעצים אותי. אתה לא רק בן הזוג שלי ואבא של הילד שלי אלא גם חבר שלי לחיים" כתבה והוסיפה "אני יודעת שאני יכולה לסמוך עליך כעמית לדרך שלי. גבר שלי, אני מתעצמת רק מלהזכר בכל הרגעים היפים שיש לנו ביחד. כמה אהבה אנחנו חווים בנתיב החיים בו אנחנו פוסעים ביחד. שנינו זה אחד שלם. החיבור ביננו הוא אינסופי. כשאני לידך, מרגישה את האהבה המפעמת, כל העולם דומם. רק מוזיקה של אהבה נשמעת. רק מנגינת הלב מצטלצלת. אתה חבר הנפש שלי. אני רוצה להיות מחובקת איתך לתמיד. רוצה אותך לצדי תמיד. משתוקקת בלבי לחוות את החיים איתך למשך הרבה שנים בעזרת השם שיהיה לך במזל טוב ועד 120"