לא רק בלונדינית: אלכסה דול בדרך לכבוש יעד נוסף

דוגמנית העל הלוהטת לא עוצרת לרגע ובדרך להישג מרשים שיגרום לנו להתגאות בה הרבה יותר

זמן צפייה: 00:17

נראה לאחרונה כי הטופ מודל הבלונדינית אלכסה דול לא נחה ולו לא לרגע אחד. לאחר שהצטלמה להפקת אופנה לוהטת אותה זכיתם לראות כאן ברשת סלבס לפני כולם, הדוגמנית גם כיכבה על שער של המגזין המוביל "מארי קלייר", קיבלה קמפיין ישראלי לאחת החברות הגדולות ואודישן למגזין "ספורטס אילוסטרייטד" שאף הועלה לעמוד היוטיוב הרשמי של המגזין. כעת, לשלל הפרויקטים הממלאים את יומה העמוס של הדוגמנית שלא מבייש את לוח הזמנים של נשיא ארה"ב החדש דונלד טראמפ,  מצטרף פרוייקט חדש ומסקרן במיוחד.

לדול המתחזקת קריירה אינטנסיבית בארץ ומעבר לים, לא הספיקו הטייטלים "דוגמנית על" וכוכבת "המירוץ למיליון" ועכשיו היא בדרך להוסיף טייטל נוסף - שחקנית. לרשת סלבס נודע כי דול נרשמה ללימודי משחק בבית הספר Speiser Sturges Acting Studio,  אחד מבתי הספר המובילים למשחק בלוס אנג'לס.

 

דול תלמד אצל קואצ'רים עם קבלות מרשימות שלימדו את ג'ניפר לופז, וויל סמית' וכוכבים גדולים נוספים. הלימודים נערכים פעמיים בשבוע. ושלא תחשבו שהלימודים מונעים מדול להתמודד על תפקידים נחשקים, הסוכנות שלה בחו"ל והסוכנת שלה בישראל אלינור שחר עובדות על זה בכל הכוח.

בנוסף דול מפתחת עיסוקים שאינם קשורים לשואו ביזנס וכך נרשמה ללימודי פסיכולוגיה במתכונת של לימודים מהבית. מדי שבוע היא מקבלת תוכנית לימוד ופעם בכמה חודשים ניגשת למבחנים באוניברסיטה בלוס אנג'לס. בקיצור, לא רק בלונדינית.

 

עוד ברשת סלבס

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

כריס מרטין בסיור לוקיישנים בישראל 

בגיל 44: גלית גוטמן בהלבשה תחתונה 

צפו בתיעוד: משה פרץ בעבודות שירות 

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן