מוכנה להמשיך הלאה? טיילור מלכוב מתעניינת באפליקציית היכרויות

נראה שטיילור מלכוב כבר מוכנה למערכת היחסים הבאה, ואפילו החלה להתעניין באפליקציות היכרויות. עוד חשפה "אנחנו משחקות משחקים בגלל שגברים משחקים"

טיילור מלכוב
טיילור מלכוב | צילום: עומרי גולן

נכון שעבר רק קצת מעל חודש מאז שטיילור מלכוב יצאה ממערכת היחסים הארוכה והמחייבת עם לירן דנינו, אבל נראה שהיא כבר קצת מוכנה לחזור לעולם הדייטינג. אחרי שהספיקה להשתחרר מהצבא ולחזור להיות אזרחית מן המניין, לכבוש את אירופה עם חברות ולהפיק תחפושת משוגעת של בריטני ספירס לכבוד פורים, מסתמן הפרוייקט הבא של הכוכבת הצעירה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אז האם מלכוב כבר פנויה לאהבה ומחפשת את הגבר הבא שינעים את זמנה? אתמול, נערך מפגש ראשון בישראל של אפליקציית ההכרויות bumble בסוהו האוס ביפו אליו הגיעו רווקות נחשקות ובינהם, כן ניחשתם נכון - מלכוב בת ה-21. במהלך האירוע, הוצג מחקר גדול שערכה האפליקציה ובדק "מה נשים רוצות". במסגרת ההרצאה נידבה מלכוב קצת מידע כשאמרה "אנחנו משחקות משחקים בגלל שגברים משחקים. אם הוא לא ענה לי שלוש שעות, למה שאני אענה לו ישר?" ואולי רמזה על דרך הפעולה שלה. אז גברי ישראל היקרים, אם טיילור שולחת הודעה - לענות מיד בבקשה!

שלמור שטרוזמן, טיילור מלכוב
שלמור שטרוזמן, טיילור מלכוב | צילום: עומרי גולן

עוד התייצבו הבלוגרית יובל כספית שסיימה לאחרונה מערכת יחסים ארוכה אך על פי דיווחים כבר מצאה אהבה חדשה, בלוגרית האוכל דניאל עמית למרות השמועות על זוגיות עם אביב גפן, שלמור שטרוזמן והמשפיענית ליאל אלי.

יובל כספית
יובל כספית | צילום: עומרי גולן

ליאל אלי
ליאל אלי | צילום: עומרי גולן
דניאל עמית
דניאל עמית | צילום: עומרי גולן