נועה קירל העלתה סרטון - והותירה את העוקבים המומים!

נציגת ישראל לאירווזיון וכוכבת הענק נועה קירל העלתה סרטון לחשבון הטיקטוק שלה והצליחה לעורר תגובות רבות בקרב העוקבים המופתעים. "באמת עשית את זה עכשיו"? כתבה ואחת ואילו אחר כתבה "מי עושה את זה"?

נועה קירל
נועה קירל | צילום: Tomasz Kiełbasa -TOWER FILMS

כבר תקופה ארוכה שנועה קירל היא שם חם בתעשיית הבידור, בין שירים חדשים, מופעים, "ביפים" עם חברות ועניינים של אהבה ובני זוג, מצליחה הכוכבת הצעירה לעורר סערה גם בסרטונים כביכול תמימים אותם היא מעלה לרשתות החברתיות. ארבעה חודשים אחרי שהעוקבים שלה בטיקטוק השתגעו שהיא טובלת את הכפית הרטובה מהקפה בצנצנת של הסוכר, כעת מגיע תיעוד חדש של הנציגה של ישראל לאירווזיון - והעוקבים לא רגועים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

בוידאו חדש שהעלתה, כשברקע מתנגן טיזר לשירה החדש "יוניקורן" שיחשף ביום רביעי ואיתו היא תתחרה בתחרות האירווזיון הקרובה, קירל, בלוק הקייצי שבהחלט התאים לשרב של אתמול נראתה אוכלת תותים וצופה בסרטון בטלפון שלה. בכוונה, או שלא, מעשה לכאורה תמים גרר תגובות רבות, שכן היא אכלה את הפרי המתוק כמו שהוא, מבלי להסיר את העלה הירוק.

@noakirel It’s gonna be phenomenal this Wednesday #unicorn #eurovision2023 #אירוויזיון2023 ♬ Unicorn - Noa Kirel

"אכלת עכשיו את התות עם הירוק?" כתבה אחת העוקבות והשניה רשמה "אבל למה עם הקליפהההה", ועוד תגובות נרשמו כמו "לא עשית את זה עכשיווו", "למה את אוכלת ככה את התות?" ועוד למעלה מ-700 תגובות מופתעות. אז מה אתם אומרים? עשתה את זה בכוונה כדי ליצור באזז? או שיש מצב שהיא באמת אוכלת ככה תותים?

נועה קירל
נועה קירל | צילום: טיקטוק