"שחצנית ויהירה": בר רפאלי הוזמנה לתצוגת אופנה בגרמניה וזכתה לביקורת על התנהגותה

בר רפאלי הוזמנה לתצוגת אופנה בהמבורג, גרמניה אך מארגני האירוע לא היו מרוצים מההתנהגות השחצנית שלה לכאורה, לאור העובדה שכמעט ולא עזבה את הסוויטה שקיבלה

בר רפאלי

נראה שלא רק בישראל דוגמנית העל בר רפאלי מצליחה לעורר סערות, אם כי גם מעבר לים היא מושכת אש. הפעם, אתר "בילד" הגרמני, שהביעה ביקורת קשה על התנהגותה של הטופמודל הישראלית לאחר שהוזמנה לביקור עסקי במדינה. רפאלי, הוזמנה על ידי אחד ממלונות היוקרה של המבורג להשתתף בתצוגת אופנה יוקרתית לצד 200 אורחי VIP בינהם סלבריטאים רבים ודוגמניות. מבין כולם, כך מדווח האתר "רק בבר הייתה במצב רוח שחצני - לא עזבה את לסוויטה היוקרתית שלה אחרי התקף רע של יהירות".

בר רפאלי
הכותרת על בר רפאלי באתר BILD | צילום: צילום מסך

על פי אותה כתבה, המסע שלה בגרמניה התחיל בטוב, היא נהנתה מהעיר, מהחדר המפנק שקיבלה ובילתה לא מעט שעות בשופינג, אך לאחר שהגיעה לתצוגת האופנה היא "נראתה משועממת" כך על פי הדיווח ואף סירבה להצטלם לתמונה קבוצתית בסיומה. היא "ברחה" כך לשון הכתבה לחדר ולמרות מסע שכנועים לכאורה היא לא חזרה להשתתף במסיבת האפטר פארטי למרות שגופי התקשורת חיכו לה.

בהסתמך על סרטוני הסטוריז שהעלתה רפאלי לרשתות החברתיות נראה שדווקא יש לה תירוץ אמיתי והיא לא הרגישה טוב, לאחר שאתמול היא אף שיתפה כי היא נמצאה חיובית בבדיקת שפעת ואף הזמינה רופא למלון.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

בר רפאלי
בר רפאלי | צילום: אינסטגרם