עכשיו זה רשמי: ליאור וספיר נרקיס מתגרשים

אחרי 15 שנות נישואים ושלושה ילדים משותפים, הזמר ליאור נרקיס ואשתו ספיר מתחילים בהליך גירושים אחרי תקופה ארוכה של שמועות על משבר ביחסים

ליאור נרקיס ואשתו ספיר

רק לפני שבועיים ספיר וליאור נרקיס ערכו אירוע חגיגי וציינו את בר המצווה של בנם האמצעי אליה, ונראה שלמרות שהציגו חזית אחידה כעת מתברר כי כל המשברים, הקאמבקים וההכחשות התנקזו לכדי פרידה. השניים, שערכו לא מעט חתונות בהתנדבות לחיילים, החליטו להתגרש אחרי מערכת יחסים שידעה לא מעט עליות, מורדות וריבים פומביים. ההורים לשלושה החליטו לערוך את האירוע המשפחתי ושבעה ימים לאחר מכן, הבוקר פתחה נרקיס תביעה לגירושים בבית הדין הרבני בפתח תקווה.

ספיר וליאור נרקיס
ספיר וליאור נרקיס | צילום: שוקה כהן

מקורבים לשניים ממש לא מופתעים מההחלטה להתגרש ונטען כי זה היה עניין של זמן עד שהשניים יסיימו את דרכם כנשואים. בשבועות האחרונים נרקיס כבר לא גר בבית המשפחה וכבר תקופה ארוכה שהשניים לא עוקבים אחד אחרי השני ברשתות החברתיות. עד היום הקפידו להכחיש השניים כל טענות על פרידה ונראה שעכשיו נפלה ההחלטה ונראה שלא תהיה דרך חזרה.

עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור מסר בתגובה מטעם ליאור וספיר נרקיס: "אחרי 15 שנות נישואים, ליאור וספיר החליטו להיפרד, החלו בהליך גירושים, ומבקשים לשמור על פרטיותם ופרטיות המשפחה".