דקלה הדר והפוסט שעורר סערה: "לא מצליחה להתפרנס מהמקצוע שלי"

דקלה הדר הסעירה את הרשת כשהעלתה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט בו שיתפה על הקשיים שלה להתפרנס כשחקנית. "כשמאחורי קריירה מפוארת עם שלל תפקידים בתיאטרון ובטלוויזיה אני נאלצת להודות: אני לא מצליחה להתפרנס ולפרנס את ילדיי מהמקצוע שלי"

זמן צפייה: 10:04

דקלה הדר כיכבה ב'צומת מילר', הופיעה בטלוויזיה ובתיאטרון, ובכל זאת היא מעידה שהיא מתקשה להתפרנס מהמקצוע שלה.  "לאורך כל השנים החיים שלי נותבו בצורה מאוד ברורה למשחק," היא מספרת. "אני מודעת לפער המאוד גדול בין התדמית לבין התכל'ס. זה מקצוע לא יציב. במקצוע שלנו אנחנו שמים את הקרביים שלנו על השולחן ומבקשים שיאהבו אותנו".

כתבות נוספות ממדור תרבות ובידור:

עוד כתבה דקלה: "לאורך כל 15 שנות חיי המקצועיים היו עליות ומורדות. תקופה עם יותר עבודה, תקופה עם פחות, אבל תמיד נשארתי שם עם הראש מעל המים. והנה בפתחו של העשור החמישי לחיי אני מוצאת את עצמי במשבר מול המקצוע שלי ומה שזה אומר בשבילי - משבר זהות".

 

דקלה ציפתה שהפוסט יגרור אחריו ביקורת, והבהירה מראש: "זה לא פוסט של מרמור או רחמים עצמיים. זה פוסט חשיפה בשביל עצמי, בשביל לזרוע זרעים של כוונה".

את הפוסט היא חתמה עם אזכור למחזה הידוע 'מחכים לגודו' וסיכמה: "הנה שיתפתי והנה זרעתי לי זרעים של כוונות. יאללה תאחלו לי בהצלחה!".