אחרי הזיופים בן זיני מגיב: "זה נשמע לא טוב, אני לא מתנער"

סרטונים של בן זיני מתוך הופעה באחד מבסיסי צה"ל כשהוא מזייף ולא מצליח להחזיק את התווים הנכונים הפכו לויראלים ברשת וכעת הכוכב מגיב וטוען "הייתה בעיה באוזניות. יש לי הומור עצמי אבל הפעם, תדעו שזו הגיע ממקום טהור של לשמח את החיילים"

בן זיני
בן זיני | צילום: שלומי כהן, פלאש 90

מכירים איך זה שסרטון אחד יכול להפוך לויראלי תוך שעות ספורות? זה מה שקרה לבן זיני, שהפך ללעג ברשתות החברתיות לאחר שהופיע אתמול בפני חיילים בבסיסי צה"ל. הכוכב התנדב להופיע על חשבון זמנו הפרטי בפני החבר'ה הצעירים ששומרים על המדינה שלנו, אך לא ציפה להפוך לבדיחה לאחר שתיעוד שלו מזייף הציף את הרשת בסערה. זו לא הפעם הראשונה שבן זיני מקבל ביקורת על יכולות השירה שלו אך שלא כהרגלו בחר הכוכב להגיב בחשבון האינסטגרם שלו ולהסביר כי הייתה לו תקלה טכנית והוא לא בדיחה.

@barlevy01 איזה הופעהההה 🫶🏼🫶🏼🫶🏼 #fyp #בןזיני ♬ צליל מקורי - Bar Levy 💌

"משרד הבוקינג שלי פנה אליי להופיע בהתנדבות מול חיילים וכמובן שנעניתי בחיוב ולא חשבתי פעמיים. החיילים שלנו הם הגיבורים האמיתיים ואני רק רציתי להגיע ולשמח אותם. רצים עכשיו ברשת סרטונים שלא מחמיאים לי בלשון המעטה וכן ברור לי שכולם ממהרים להפיץ אותם כי זו עוד 'בדיחה' עבורם". עוד הוסיף זיני וכתב "מה אני יכול לומר? שכן רואים בסרטונים שסימנתי לסאונד מן שהאינרים (אוזניות) לא עבדו ואני גם יכול להגיד שזה נשמע לא טוב. אני לא מתנער מזה. אז בנימה אישית, יש לי הומור עצמי אבל הפעם, רק הפעם תדעו שזו הגיע ממקום טהור של לשמח את החיילים, להרים את המורל ולהיות שם בשביל אלו שנתנו הכל מאז השבעה באוקטובר והייתי שמח אם רק היום תשאירו את הציניות בצד ותוכלו לראות אצלי ברשתות החברתיות את הרגעים הטובים והיפים מאתמול".