כבר לא בצמד: הדר מ"נוי והדר" ילדה בן בכור

לאחר שאת מרבית חוויות חייהם עברו במקביל, כולל הצעת נישואים, חתונה והריון - הדר קרקו מהתאומות "נוי והדר", הביאה לעולם ילד בכור. אחותה נוי צפויה ללדת בימים הקרובים

הדר קרקו
הדר קרקו | צילום: אינסטגרם

התאומות המפורסמות נוי והדר קרקו רגילות לעשות כל דבר ביחד. מאז שנולדו באותה השעה ועברו חוויות חיים דומות, הן אף הספיקו להתחרו יחד ב"מירוץ למיליון", התארסו, התחתנו בסמיכות ואפילו נכנסו להריון סביב אותו השבוע - כעת הן נפרדות. תשעה חודשי הריון מתוקשרים במיוחד הגיעו לקיצם עבור הדר קרקו, שהגיעה ביום שני לבית החולים והביאה לעולם את בנה הבכור. קרקו ובעלה ליאו בורנשטיין עכשיו משפחה של ממש, בת שלוש נפשות!

כשהדר היא הראשונה מבין השתיים ללדת, זו בערך החוויה הראשונה והמשמעותית ביותר שהשתיים לא עושות במקביל, אך אל דאגה בשבוע - שבועיים הקרובים צפוייה אחותה נוי להצטרף אליה ולהתייצב גם היא בחדר לידה, ולהביא גם היא, בן בכור ולהרחיב את המשפה עם בעלה לירוי טיסונה.

את הבשורה המרגשת על הלידה חלקה הדר בחשבון האינסטגרם המשותף של השתיים, ולמרות שתחילה לא היה ברור מי מבינהן ילדה, עד מהרה התבררה התמונה. לצד התמונה חלקה הדר חלק ממזמור הודיה וכתבה "אמא ואבא". שיהיה בשעה טובה ולידה קלה לנוי התאומה.

הדר קרקו
הדר קרקו | צילום: אינסטגרם