"כזו השפלה לא חוויתי בחיים": נטלי דדון סורבה להיכנס לבית קפה

בשל דעותיה הפוליטיות, בעל בית קפה סירב להכניס את נטלי דדון לעסק שלו. "הוא קרא לי פרחה בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים. מה נהיה מאיתנו" כתבה לצד סרטון המתאר את האירוע

נטלי דדון

הדוגמנית נטלי דדון חשפה אתמול בחשבון האינסטגרם שלה חוויה לא נעימה שחוותה במהלך יום צילום, כאשר לא הסכימו להכניס אותה לבית קפה בו רצתה לקנות משקה, וזאת לטענתה בעקבות הדעות הפוליטיות שלה. "לאן עוד נגיע? לאן? כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי.בטח שלא בשל דעותיי" כתבה לצד סרטון המתעד את השיח עם בעל המקום.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"באמצע יום צילום לטוונטי סיקס אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביב" כתבה מבלי לציין את שם בית העסק. "בעל המקום קרא לי פרחה, כן כן פרחה בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים, פשוט סרב להעניק לי שירות.
מה נהיה מאיתנו מה? לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים , למה?! לא יודעת מה בא לי יותר, לשבור קיר, לבכות, לצרוח, או סתם להקיא!".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

ברקע ניתן לשמוע את מנהל בית הקפה אומר לה בתגובה לדבריה: "זה העסק הפרטי שלי, אני יכול לעשות מה שאני רוצה. אין נגד החוק, כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס. מסתבר שאני עושה משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה". כזכור, כוכבת "האח הגדול" מדברת לא פעם על הדעות הפוליטיות הימנית שלה ואף מקדמת את התמיכה ברפורמה המשפטתית ברשתות החברתיות.