ממשיכים לעורר תהיות: האם מריל סטריפ ומרטין שורט יחד?

צמד השחקנים המצליח מריל סטריפ ומרטין שורט ממשיכים לעורר שמועות על זוגיות, ואחרי שצעדו יד ביד בפרימיירה לעונה החדשה של "רק רוצחים בבניין" בכיכובם, הצמד בילו קרובים מתמיד בשורה הראשונה בטקס פרסי האמי

מרטין שורט, מריל סטריפ
מרטין שורט, מריל סטריפ | צילום: רויטרס

לפני כמעט שנה השחקנית מריל סטריפ ובעלה ודון גאמר נפרדו באופן רשמי אחרי 45 שנות נישואים וארבעה ילדים. נראה שלמרות מערכת היחסים הארוכה, זוכת האוסקר בת ה-75 ממשיכה לעשות חיים ועוררה לאחרונה תהיות על רומן עם השחקן מרטין שורט בן ה-74. בחודש שעבר השניים, שמככבים יחד בעונה האחרונה של "רק רוצחים בבניין" הגיעו יד ביד, ונראו מאוד מיודדים ואמש, במהלך טקס פרסי האמי לשנת 2024 המשיכו לעורר את השמועות על רומן מרגש. השניים שהתיישבו אחד לצד השנייה חלקו לא מעט רגעים מתוקים, כשתועדו משוחחים בקרבה, מצחקקים יחד ושולחים אחד לשניה חיוכים מלא הערצה.

השניים אמנם הגיעו בנפרד, וצעדו כל אחד לבדו על השטיח האדום, אבל התחברו בפנים ומעל לכל ספק נראו הרבה יותר מידידים. הגולשים ברשת, שכבר מתים שהשניים יוציאו לאור את הזוגיות שלו הפכו לשיחת היום את הרגעים המשותפים שלהם מהאירוע, ואף טענו שכמו שני ילדים מאוהבים היו מרוכזים אחד בשניה במקום לצפות בטקס, בטח כשהם ישובים בשורה הראשונה. נכון לעכשיו מטעמם של השניים נטען כי הם רק "חברים".

 

מרטין שורט, מריל סטריפ
בפרימיירה לפני חודש. מרטין שורט, מריל סטריפ | צילום: רויטרס