השחקנית ההוליוודית משתפת: רקטה פגעה בעיר שקרויה על בן משפחתי

כוכבת "המפץ הגדול" היהודיה מים ביאליק, היא אחת הכוכבות הבולטות שמעודדות הסברה בחזית הבינלאומית לטובת ישראל. בפוסט חדש סיפרה על ההסלמה בצפון ואף חשפה כי היא קרובת משפחתו של חיים נחמן ביאליק, על שמו קרויה קריית ביאליק שספגה פגיעות ישירות

מים ביאליק
מים ביאליק | צילום: Shutterstock

השחקנית האמריקאית היהודייה מים ביאליק שממזמן הפכה לשגרירה של ישראל בגולה התייחסה אתמול למצב הבטחוני המסלים בצפון ולפגיעת הרקטות שנורו על ידי חיזבאללה בקריית ביאליק, העיר שקרויה על שם בן המשפחה שלה, המשורר חיים נחמן ביאליק. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה המונה חמישה מיליון עוקבים, כתבה: "אולי ראיתם שחיזבאללה, שנתמך בידי איראן, פגע בסוף השבוע בקריית ביאליק. אלפי רקטות נורו על ישראל בידי חיזבאללה בשנה האחרונה, והמצב בצפון מסלים בדרכים מפחידות".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎mayim bialik‎‏ (@‏‎missmayim‎‏)‎‏

עוד סיפרה פרט חשוב: "למי שלא יודע, קריית ביאליק נקראה על שם בן דודו של סבא רבא שלי, חיים נחמן ביאליק. ברוב הערים הגדולות בישראל יש רחוב בשם ביאליק, וביתו הוא מוזיאון בתל אביב. הוא היה איש חזון ציוני, משורר מחונן ואוהב ישראל. ליבי עם כל תושבי קריית ביאליק החפים מפשע". השחקנית, כוכבת "המפץ הגדול", חסמה את הפוסט לתגובות כמו למרבית הפוסטים בהם היא עושה הסברה לישראל, סביר להניח לאור העובדה שהיא מקבלת תגובות פרו פלסטינאיות ואנטי ישראליות.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎mayim bialik‎‏ (@‏‎missmayim‎‏)‎‏