100 מיליון דולר נשטפו: סופה הציפה את ביתו של דרייק בטורנטו

גם האחוזה המטורפת של דרייק, עליה השקיע על פי הדיווחים 100 מיליון דולרים לא עמידה בפני אסונות הטבע, כששיטפון גדול שובר שיאים פקד את טורנטו ולא פסח עליה

Screenshot 2023 10 06 210010
הראפר דרייק | צילום: רויטרס

נכון שלישראל יש את הבעיות שלה, אבל אחת מהסכנות בלגור בארצות הברית, קנדה וכו' זה שאתה לא יודע מה עשוי להרוס לך את הבית. עבור חלק זו שריפה, אולי סופת הוריקן או סופת גשמים רצינית. כך קרה לזמר דרייק, ששיתף כי שיטפון גדול פקד את ביתו בטורונטו. הראפר בן ה-37 פרסם בסטורי באינסטגרם שלו, סרטון לכאורה מנקודת המבט שלו, המראה אותו משתכשך בחדר ההלבשה היוקרתי שלו עם מים שמגיעים עד הקרסוליים. נראה שהמים מכסים את הרצפה, כשגבר עומד ליד הדלתות של חדר ההלבשה, ונאבק לשווא לשמור אותן סגורות נגד הנהר שפורץ לביתו תוך שדרייק עצמו מנסה לגרוף ללא שום סיכוי עם מגב את המים.

View this post on Instagram

A post shared by Baller Alert (@balleralert)

בשנינות האופיינית לו, דרייק השווה את שצף המים החומים לקוקטייל בטעם קפה וכתב לצד הסרטון "עדיף שהיה אספרסו מרטיני". הכוכב רכש את המגרש תמורת 6.7 מיליון דולר ב-2015 ובמהלך השנים על פי הדיווחים הוא השקיע 100 מיליון דולר בבניית האחוזה רחבת הידיים הממוקמת באחד הרחובות היוקרתיים ביותר בקנדה.

על פי הדיווחים, כמות המשקעים החריגה הותירה יותר מ-100,000 אזרחים קנדים ללא חשמל, עם מדידות של כמות הגשם שירד ששברה את השיא שנרשם אי שם בשנת 1941.

View this post on Instagram

A post shared by AccuWeather (@accuweather)