צ'רלי שין פוטר מ"שני גברים וחצי"

השחקן המטורלל שבר את גב הגמל של מפיקיו, וגרם לוורנר להודיע הבוקר: "צ'רלי שין מפוטר, הוא אדם חולה והרסני". שין בתגובה: "אלו חדשות נפלאות"

שחקן, שני גברים וחצי
שחקן, שני גברים וחצי | צילום: חדשות 10 צילום מסך

בעקבות התנהלותו בימים האחרונים, הודיעה אמש חברת וורנר שהיא מפסיקה את העסקתו של השחקן צ'רלי שין בסדרה המצליחה בכיכובו, "שני גברים וחצי". החברה שלחה לשין מכתב בן 11 עמודים המפרט את סיבות הפיטורין: "לחברת וורנר יש סיבות טובות להאמין שמר שין ביצע לאחרונה מספר עבירות פליליות אשר הפריעו להתחייבותיו של מר שין בסדרה. כמו כן ההתנהגות הקיצונית של מר שין החלה להחמיר בעקבות התגברות בעיית הסמים שלו".

שין כמובן הגיב בדרך האופיינית לו לאחרונה: "אלו חדשות נפלאות" הוא אמר "מעכשיו אוכל לקחת את כול הכסף שלי ולא אצטרך להביט יותר בפנים של הזין הזה" (הכינוי כוון לצ'אק לורי, יוצר ומפיק הסדרה).

 

כזכור, מצבו של שין החל להתדרדר בערך לפני כחודשיים: תחילה דווח כי בילה סופ"ש שלם בווגאס עם שחקניות פורנו. לאחר מכן הובהל לבית חולים לאחר ערב מלא בקוקאין וכן, ניחשתם נכון, שחקניות פורנו. אך כנראה מה ששבר את מפיקי הסדרה היה ההתבטאויות האחרונות שלו ברדיו לגבי מפיקי הסדרה, חוסר רצונו להכנס לגמילה והעובדה שילדיו נלקחו ממנו לאחר שנמצא לא כשיר להורות. כעת שין מתכוון להחזיר מלחמה, ועורכי דינו כבר הודיעו כי הם מתכוונים לתבוע את הפקת הסדרה על הפרת חוזה.

 

עתידה של "שני גברים וחצי" לא ברור כרגע. מפיקי הסדרה לא הודיעו על ביטולה והם אף שוקלים להחליף את שין בשחקן ג'ון סטאמוס.

 

>>> צ'רלי שין מפסיד את הילדים

 

>>> שין מגדף את מעסיקיו בשידור חי

 

>>> צ'רלי שין יוצא משליטה