מריה קארי כנראה בהיריון ועוד חדשות סלבס

הזמרת מתרצת עליה במשקל וטוענת שהיא בהריון, ג'וני דפ מסרב לאנג'לינה ג'ולי, קישה רוצה למצוא גבר בריטי. וגם: מיקי רורק, מת'יו פוקס וברק אובמה מככבים במקבץ חדשות הסלבס

הדיווה, שחגגה לא מזמן את יום הולדתה ה-39, הגיעה לטקס האוסקר בתחילת השבוע כשהיא סובלת מבעיית גרדרובה חמורה בשמלה כחולה עם שסע עמוק יותר מהכנרת ומהעובדה שרוב תשומת הלב הורעפה על גאבורי סידיב ומוניק – חברותיה לסרט "פרשס" ומועמדות אוסקר (מוניק אף זכתה). בגלל זה החליטה הזמרת עם המרפסת הכי מאווררת בשטח לספר לכל מי שמוכן לשמוע שהיא "מתכננת הפתעה גדולה". היא פיזרה רמזים בפני כל כתבי הרכילות על השטיח האדום, והסבירה את עלייתה החדה במשקל בחודשים האחרונים. אנחנו היינו אומרים משהו לא נחמד במיוחד, הקשור בעיקר לשמפניה, שוקולד וצ'יטוס, אך ניתן לה ליהנות מחמת הספק ונאחל לה מזל טוב על "העובר" החדש. לפעמים הפלה היא לא רצח. לפעמים היא סתם כדורים משלשלים.

סיימון קאוול סרט תורכי

תוציאו את הממחטות ותכינו את מפלי הניאגרה, בגלל שזה הולך להיות דרמטי. ארוסתו הנוכחית של שופט "אמריקן איידול" המרושע סיימון קאוול, מזגן חוסייני, היא גרושה אפגנית בת 44 עם סיפור חיים מהסוג שמתורגם לסרטי אוסקר, והיא לא מתביישת לספר אותו לרוב גורמי התקשורת בעולם המערבי.

חוסייני, שצפויה להתחתן עם קאוול בקיץ הקרוב וכבר מתכננת את המאורע, התחתנה בגיל 19 למוכר שטיחים המבוגר ממנה ב-13 שנה ש"הגעיל אותה פיזית", כחלק משידוך ידוע מראש. מזגן הצעירה, שלא רצתה להתחתן עם מר זהידי שהגיע ממשפחה עשירה, נאלצה להיכנס בברית הנישואים לתוך כסף בגלל שהמשפחה לחצה. החתונה שלה לתוך הכיס של סיימון קאוול, אגב, היא לחלוטין מבחירה. אך לפני כמה שנים קיבלה מזגן את העבודה כמאפרת זוטרה ב"אמריקן איידול", ומאז השאר היסטוריה, וכשאנחנו אומרים "השאר" אנו מתכוונים בעיקר לבעלה. סיימון, מצדו, זכור כמי שכינה את מוסד הנישואים כ"חוזה מיושן", אכל את הכובע ועוד ביקש תוספת של מצחיה כאשר הודה בראיון עם פירס מורגן בשבוע שעבר ש"טעיתי. חשבתי שלצאת עם חברה זה מספיק, אך פגשתי את האחת". אנו סמוכים ובטוחים שגם מזגן (וגם חשבון הבנק שלה), חושבים ככה. מזל טוב.

פריס הילטון, מאחורייך! (לא, אין צורך להתכופף)

מיקי רורק, מי שהיה ידוע פעם כיפיוף שיירש יום אחד את ג'יימס דין וסיים כאשר הוא נראה כמו שאריות שאיבת שומן ושיירי בוטוקס שנזרקו בסמטת קליניקת ניתוחים פלסטיים הוליוודית, הוכיח השבוע שהוא פלייבוי. רורק ("המתאבק"), אוטוטו בן 60, החליט להתחבר לפריס הילטון הפנימית שבו כאשר התגלתה בפניו הטרגדיה שהיא פירוק הזוגיות בין שריל קול (גירלז אלאוד) ובעלה אשלי (קבוצת הכדורגל צ'לסי) לאחר שבגד בה חמש פעמים.

"חמש פעמים?", הזדעק רורק, "זה הכל? לאשלי קול אין התנהגות גרועה כמו זו של שחקני קולנוע. פעם אחת ביליתי סוף שבוע בבריטניה, ושכבתי עם 14 נשים בלילה אחד". רורק היה נשוי לשחקניות דברה פאוואר וקארי אוטיס. כיום הוא מרגיע רוחות עם חברתו בת ה-24 אנסטסיה מקרנקו, ומשתדל לנתב אתה האנרגיות החיוביות שבו לעשיית סמים, עישון סיגריות ומסיבות עד השעות הקטנות של הלילה. אין ספק, הוא גורם לכולנו להרגיש זקנים.

תיירות יורדת

האסיסטנטית הראשית של ישו, אנג'לינה ג'ולי, לקחה פסק זמן בהול מלהאכיל את יתומי העולם, לשפץ את האיטי ולסיים את פרשת ההתחממות הגלובלית והיא מצלמת בימים אלו את הסרט "התייר" עם ג'וני דפ. בזמן שבן זוגה, בראד פיט, משחק בייביסיטר על עדר הילדים שלהם, היא משננת טקסטים עם דפ המסוקס ואף מצלמת איתו סצנות אינטימיות שזוגתו של דפ, ונסה פראדיס, לא כל כך מתה עליהן.

"ונסה מאוד מודאגת, ולא רוצה להיות ג'ניפר אניסטון 2", מגלות נשמות טובות לצהובון "הדיילי מייל", "ולכן היא הסבירה לג'וני שאם הוא רוצה שהנישואים שלהם לא יעלו על שרטון, הוא חייב לצאת מהסרט". דפ, מצדו, שמח לחלוטין לוותר על התענוג שבלשחק עם ג'ולי, ואף ביקש ממפיקי הסרט למצוא לו מחליף ראוי, שכן פראדיס לא מאוד מרוצה מסצנות הסקס המשותפות שלו עם ג'ולי, שמה לעשות, לא יכולות להיחתך מן התסריט. גורמים מקורבים להפקה (אך לא רשמיים) אישרו את השמועה הזו ואף הוסיפו שהמתמודדים הראשיים לקבל את תפקידו של דפ הם בראד פיט עצמו או ליאונרדו דיקפריו. אם דיקפריו יהיה זה שיחליט לחתום על עשיית הסרט (והוא דווקא חובב סרטי אקשן חסרי פואנטה), תהיה זו הבעיה של בר רפאלי. אך משום מה, יש לנו הרגשה שליאו יעדיף לעשות הרבה דברים, כולל הסנפת ציאניד והזרקת ספריי שיער, כדי לא לחלוק עם החברה הכי טובה של אלוהים מסך במשך 90 דקות. מבינים אותך, ליאו.

קישה היא מלכת המודעות העצמית

הבחורה הכי פאנק-רוק מאז אבריל לאבין (וזה אומר הכל), החליטה להוציא את עצבי המחזור שלה על בריטני ספירס המסכנה: "אני חושבת שההופעות שלה הן בולשיט ושזה לא פייר שאנשים הולכים אליהן", היגגה הפרחחית, ואף הוסיפה ש"אם את זמרת את צריכה לשיר. אני תמיד ממש כנה ואף פעם לא משתמשת בפלייבק ולכן אנשים יודעים שאני תמיד כנה ואמיתית איתם".

למרבה ההפתעה, המדור מצא את עצמו מסכים עם קישה. גם אנחנו חושבים שיש משהו נורא מזוייף בכוכבות פופ שחורדיניות בבגדים ממש מוזרים, קישה. אגב, הזמרת הבלונדינית – שהחלה בשבועות האחרונים להיראות יותר ויותר עם בגדי גוף בהדפסים מעולם החי – מקווה שקייטי פרי, קולגה ופרחת פופ לא קטנה בעצמה, תזמין אותה כאשר תתחתן עם הקומיקאי/שחקן הבריטי ראסל ברנד בהמשך השנה. "אני מקווה שהיא תזמין אותי להיות השושבינה שלה, או משהו, ואז שראסל יכיר לי בחור בריטי", הסבירה הסנסציה. אם אנחנו היינו קישה, לא היינו מחכים ליד הטלפון או אפילו סוחבים איתנו את הנייד לשירותים כדי שהדברים האלו יקרו. היא בדיוק מסוג הבחורות שיגיעו לחתונה שלך בשמלה קינוחית ולבנה, הינומה וכשהן מחזיקות זר פרחים ויפלטו: "הו, וואו, מה הסיכויים ששתינו הגענו עם אותו הדגם! טוב, הגעתי עד כאן. אולי את תלכי ותחליפי?".

והשבוע ב"ברק אובמה מציל את אמריקה"

אזרחי ארצות הברית היקרים שודאי לא קוראים כאן (ואם כן, כנראה יזדקקו לגוגל טרנסלייט, בכל זאת, פערי שפה): אתם בטח תוהים לעצמכם מה עשה השבוע ברק אובמה בכדי לשפר את איכות חייכם, היורדת משניה לשניה למקומות שרק דיירי המקומות היותר מיוערים בונצואלה מכירים. ובכן, התשובה היא הרבה. השבוע, לדוגמה, התפנה אובמה מעיסוקיו בכדי לארח את הראפר ג'יי-זי ואת אשתו ביונסה נואלס בבית הלבן. השניים קיבלו סיור מודרך של בני הזוג אובמה בבית הנשיא, הצטלמו יחד עם הזוג המלכותי בסחבקיות ראויה לשבח ולבסוף אף נשארו לארוחת ערב. את התמונות העלו ג'יי-זי וביונסה לחשבונות הטוויטר שלהם (לחוד, כמובן), תוך שהם משבחים את האירוח הנפלא שניתן להם, לפמלייתם ולקרובי המשפחה שלהם – שהגיעו איתם. אנא הצטרפו אלינו שבוע הבא בעוד פרק מרתק בסדרה "מה עושה השבוע ברק אובמה בכדי לעזור לאמריקה". יכול להיות שהתשובה תהיה קשורה באופרה ווינפרי. סביר להניח שכוכבי קולנוע סוג ב' יהיו מעורבים, גם. הישארו עימנו.

טייגר וודס עדיין הפוסטר בוי של השטן

תארו לעצמכם שיום אחד התעוררתם לגלות שבן הזוג לו אתם נשואים ואיתו אתם חולקים אחוזה ושני ילדים זימבר את רוב העולם המערבי, וזה כולל חלקים נרחבים ממרכז-מערב אירופה, קנדה, ארצות הברית ואוסטרליה. תארו לעצמכם שכל זה קרה כשאתם ישבתם עם הילדים לבייביסיטר, וגיהצתם לו את החולצות, בזמן שהוא שלח הודעות טקסט בעלות אופי מיני לכל מי שיש לו זוג שדיים, שלח תמונות זימה לנשים אחרות והשתתף באורגיות של בתי בושת.

חלקכם הייתם מוצאים את המעשים האלו, נו, מה המילה, טיפה לא מוסריים? ובכן, לא אלין נורדגרדן, אשתו של וודס, שהלכה לבית הספר של ביתם המשותפת השבוע בכדי להתנצל בפני המורים והתלמידים על חוסר הנוחות ממנה הם סובלים, עכשיו כשצלמי הפפראצי מתרוצצים סביב בית הספר של ילדיה. כן. היא התנצלה. לא, לא בעלה, היא. ועכשיו, כשכולנו רואים את ההיגיון בנושא, הבה נעבור הלאה.

מת'יו פוקס בגד באשתו עם חשפנית

מת'יו פוקס, או כמו שאנו מכירים אותו בשנים האחרונות, ג'ק מהסדרה "אבודים", בילה את זמנו במדינת אורגון באחד מ הג'אנקטים שעשה עבור הסדרה בשנה שעברה כאשר הוא מתהולל עם חשפנית מקומית. לפוקס יש אישה (או לפחות אנחנו חושבים שהיא אישה), שמזכירה טיפונת כל ילדה מפחידה שאי פעם השתתפה בסרט אימה אמריקני, כך שמדובר במעשה שלא יעשה.

החשפנית, העונה לשם סטפני (אך תענה גם לשמות אחרים עבור סכום סמלי), היגגה למגזין "אין טאצ'" לגבי הסטוץ הרומנטי שלה ושל כוכב הטלוויזיה ברצון רב. פנינים נבחרות כוללות בין היתר: "הוא לא ביקש ממני לשמור את הסטוץ שלנו בסוד או משהו כזה. הוא אפילו לא השתמש באמצעי מניעה. הוא לא נראה כאילו הוא מודאג במיוחד מהעניין". ילדים, אנחנו סומכים עליכם שתדעו שמה שאמרה סטפני, החשפנית שמכרה את חוויותיה המיניות לצהובון כאחרונת הצליל סלעיות, הוא לא בסדר. אמצעי מניעה הם חשובים. מאוד. בייחוד כשמנהלים רומן עם כוכבים מפורסמים, שלפי המדור שלנו, לא ידועים כמתנזרים מן השורה הראשונה. ובייחוד אם אתם – כמו סטפני – נשמעים כמי שבכלל לא צריך דור המשך. תודה ולהתראות.