גירושים באופק: משבר עמוק ביחסים בין קניה ווסט לאשתו ביאנקה סנסורי

אחרי פחות משנתיים של נישואים, שהתקיימו חודש בלבד אחרי הגירושים מקים קרדשיאן, הראפר קניה ווסט וביאנקה סנסורי על פי השמועות נפרדו, ועתידים להתגרש ממש בקרוב

קניה ווסט
קניה ווסט, ביאנקה סנסורי | צילום: אינסטגרם

הזוגיות של קניה ווסט וביאנקה סנסורי רגילה לתפוס כותרות, אך בדרך כלל מדובר בכאלו המסקרות את ההופעות יוצאות הדופן של האדריכלית, כשהיא נוטה להתלבש חשוף - באופן מוגזם. אך הפעם, כך מדווחים אתרים מעבר לים כי הזוג עומד בפני גירושים אחרי כמעט שנתיים של נשואים. מקורבים לשניים טוענים כי הצמד כבר סיפר לחברים הקרובים לפני כמה שבועות כי הם נפרדו, ומאז סנסורי בת ה-29 אף נסעה לבלות עם בני המשפחה שלה באוסטרליה כשווסט בן ה-42 טס ליפן.

על פי השמועות, הראפר אמר לחברים שהוא נפרד מביאנקה ורוצה להיות רווק בזמן שהוא מבלה ביפן. נכון לעכשיו לא ידועה הסיבה הרשמית לפרידה, אבל נראה שאת הזמן הרוב מתכנן ווסט להעביר בטוקיו, לאחר שיתגרש באופן סופי מביאנקה. הפעם האחרונה שצפו אגב, הייתה ב-20 בספטמבר.

View this post on Instagram

A post shared by КАРОШИ (@thekaroshi)

כזכור, גם הנישואים שלהם היו די מפתיעים, הם התחתנו בדצמבר 2022, חודש בלבד לאחר שגירושיו מקים קרדשיאן הסתיימו. קניה חולק ארבעה ילדים עם כוכבת הריאליטי, הבנות נורת' (11), שיקגו (6), והבנים סיינט (8), ופסלאם (5).