מאלומה גילח את ראשה של התינוקת שלו – והרשת סוערת

הזמר הקולומביאני מאלומה העלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא נראה מגלח את שיערה של בתו התינוקת בת הארבעה חודשים. הגולשים ההמומים הביעו תמיהה על המעשה, כאשר חלקם דווקא נירמלו את הנושא והסבירו למה הוא עשה את זה. צפו

זמן צפייה: 00:26

הזמר הלטיני האהוב מאלומה, שאפילו ביקר לא פעם בישראל הפך את ה"מאלומה בייבי" המפורסם שלו לאמיתי, כשהפך לאבא לראשונה בחודש מרץ, אז ילדה בת הזוג שלו סוזנה גומז את בתם הבכורה. ההורים הפוטוגניים העלו תמונה מהרגע המרגש לרשתות החברתיות והכריזו את השם שבחרו ליורשת העצר - פריז לונדונו גומז. ארבעה חודשים אחרי ומאלומה, האב הגאה העלה קרוסלת תמונת של האושר החדש בחייו, אבל הסרטון השני בסדרה, עורר את תגובתם של הגולשים.

מאלומה ובתו פריז
מאלומה ובתו פריז | צילום: אינסטגרם

בסרטון המדובר, אותו תוכלו לראות בראש הכתבה, נראה החתיך הקולמביאני מגלח את ראשה של התינוקת המתוקה בעזרת מכונת גילוח, בזמן שהיא שוכבת על ברכי אמה. מלבד זמזום המכונה, ניתן לשמוע את היבבות של הקטנה, שלא כל כך מרוצה או מבינה מה רוצים ממנה. התגובות לא איחרו להגיע ורבים תהו מדוע ההורים הטריים "מתעללים" בילדה שלהם. "למה לעשות דבר כזה?" כתב אחד העוקבים ואילו אחרת כתבה: "תינוקת מסכנה". אבל אם תהיתם, נראה שלמרות שהאקט אולי לא כל כך מקובל בישראל, בארצות אחרות דווקא כן. חלק מהגולשים הסבירו כי הרבה הורים עושים את הפעולה הזו, בכדי לגרום לשיער הדליל של התינוק להתחזק ולגדול בקצב מהיר יותר. אחרים כתבו כי הצמיחה הראשונה של אותה פלומת שיער לא צומחת באופן אחיד, וגילוח יעניק מראה שווה. מסכימים?

View this post on Instagram

A post shared by MALUMA (@maluma)