תבורכי: סופיה ריצ'י התגיירה למען האהבה

סופיה ריצ'י, בתו של הזמר ליונל ריצ'י בישרה לשמונה מיליון העוקבים שלה כי השלימה תהליך גיור וכעת היא יהודה באופן רשמי. כעת תוכל להינשא כדת וכדין לבן זוגה היהודי

סופיה ריצ'י
סופיה ריצ'י | צילום: אינסטגרם

בתו של ליונל ריצ'י והדוגמנית והכוכבת בפני עצמה סופיה ריצ'י בת ה-24 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה בשורה מפתיעה לכל העוקבים שלה. "איזה יום קסום. אני רוצה להודות לחזן נתן לאם שעזר לי לאורך מסע הגיור ליהדות. זו הייתה אחת מהחוויות הכי נפלאות של חיי. היום זה היה היום", כתבה ובעצם אישרה את הגיור הסופי שלה, בלי לשכוח חמישה אימוג'ים של מגן דוד.

סופיה ריצ'י
מגויירת מגויירת מגויירת. סופיה ריצ'י | צילום: אינסטגרם

למי שפחות מאורע, זה לא סתם שהחליטה הכוכבת להמיר את דתה, שכן ממש בקרוב היא תעמוד תחת חופה עם בן הזוג היהודה אליוט גריינג', וכעת יוכלו השניים לבצע טקס כהלכה. זו לא ההתנסות הראשונה של ריצ'י עם גברים יהודיים, שכן הייתה כזכור בת הזוג של סקוט דיסיק, האקס המיתולוגי של קורטני קרדשיאן במשך כמה שנים, ואף הספיקה גם לצאת עם גיל עופר, בנו של המיליארדר הישראלי עידן עופר ואחיינו של סמי עופר.

סופיה וגריינג' בן ה- 29, מכירים אחד את השני כבר שנים, הרבה לפני שהחלו לצאת באופן רשמי בתחילת 2021. אליוט, הוא בנו של מנכ"ל יוניברסל מיוזיק גרופ, ומפיק מוזיקלי בעצמו, הצעת הנישואים התרחשב לפני שנה בדיוק והשניים עתידים להינשא כדת וכדין ממש בקרוב.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sofia Richie (@sofiarichie)