באשמת עובדי המלון? נחשפו פרטים חדשים על מותו של ליאם פיין

שני אנשי צוות שעבדו במלון בו שהה ליאם פיין ומצא את מותו נחקרו במשטרה בחשד שגרמו לכוכב "וואן דיירקשיין" לצרוך סמים ואלכוהול, ואף סיפקו לו אותם, זאת בעוד שהיה פיכח בתקופה האחרונה, מאז יצא מגמילה בשנה שעברה

ליאם פיין
ליאם פיין | צילום: רויטרס

בשבוע שעבר רבים הוכו תדהמה, למשמע החדשות המצערות כי ליאם פיין, כוכב "וואן דיירקשיין" בן ה-31 נפל אל מותו מהקומה השלישית במלון בבואנוס איירס. הוא אותר ללא רוח חיים כאשר בגופו נמצאו לא מעט חומרים אסורים. הכוכב, שהגיע לארגנטינה להופעה של חברו ללהקה לשעבר נייל הורן ב-2 באוקטובר הסב את תשומת לב עובדי המלון, לאחר שהתנהג באלימות, היה תחת השפעת סמים ואלכוהול, שבר דברים במלון והטריד את מנוחתם של אורחי המלון.

ליאם פיין
ליאם פיין | צילום: סנפצ'ט

אך כעת, מקורבים מספרים כי פיין, שדיבר בפומביות על התמכרותו לסמים וב-2023 אף שהה במכון גמילה במשך כחצי שנה, היה נקי בתקופה האחרונה. מי שסיפק לו ושידל אותו לקחת את החומרים הממכרים הם עובדי המלון. על פי דיווחים חדשים, הצוות במלון בו נפל פיין אל מותו נחקר על כך שסיפק לכוכב סמים קשים בימים שקדמו לטרגדיה. איש ניקיון וחבר צוות אחר החביאו לכאורה את הסמים בקופסת סבון שנמצאה על ידי השוטרים בחדרו של הכוכב. באותה הסוויטה בקומה השלישית, ממנה נפל ליאם אל מותו, התגלו אבקה לבנה, גבישים וכדורים ושאר אביזרים.

ליאם פיין
החומרים שנמצאו בחדרו של ליאם פיין

"היו שני בחורים במלון שנתנו לליאם סמים", חשף חבר קרוב של כוכב הפופ, "הם שלחו מוניות לאסוף עבורו חבילות. לאחר שליאם מת, הם שמו לב שמונית אחת נשלחה לכתובת הבית של המנקה. מנהל המלון שאל אותו למה המונית נסעה לביתו וכשהוא לא יכול לתת הסבר, הוא פוטר" סיפר והוסיף כי אותו מנקה ואיש צוות נוסף נחקרו בחשד למעורבות במוות של פיין. החבר הוסיף: "ליאם עשה הכל כדי להישאר נקי אבל ברגע שהוא הגיע למלון האנשים האלה הציעו לו אלכוהול וסמים".

נציגי מלון CasaSur סירבו עד כה להגיב.

מעריצים המומים מדליקים נרות סמוך למקום מותו של ליאם פיין בבואנוס איירס
מעריצים המומים מדליקים נרות סמוך למקום מותו של ליאם פיין בבואנוס איירס | צילום: רויטרס

 

הזירה בה אותר ליאם פיין ללא רוח חיים בבואנוס איירס
הזירה בה אותר ליאם פיין ללא רוח חיים בבואנוס איירס | צילום: רויטרס

 

בינתיים חוקרים במשרד המשפטים של ארגנטינה דרשו לבצע בדיקה רעלנים מלאה לפני שגופתו של פיין תשוחרר למשפחתו ותוחזר לבריטניה. ההליך היסודי הזה עשוי לגרום לכך ששרידיו של כוכב וואן דיירקשן לשעבר יישארו בארגנטינה עד 15 ימים עד לפרסום התוצאות המלאות. נתיחה ראשונית שלאחר המוות קבעה כי המוזיקאי מת מפציעות מרובות לאחר הנפילה מהקומה השלישית של המלון אבל החוקר הראשי, התובע מרסלו רומא, קרא לערוך בדיקות נוספות בכדי לאשר אם המוזיקאי היה מסומם ושיכור. ג'ף פיין, אביו של ליאם, הגיע לבואנוס איירס בשבוע שעבר כדי לזהות רשמית את גופת בנו ולסייע בהחזרת שרידיו לבריטניה לקבורה. מועד ההלוויה טרם נקבע.