ג'נט ג'קסון מתגרשת מבעלה שלושה חודשים אחרי לידת בנם הבכור

שלושה חודשים בלבד לאחר שנולד בנם הראשון, ג'נט ג'קסון ובעלה מתגרשים

רגע לפני שחוגגים אצלנו את חג החירות, גם ג'נט ג'קסון יוצאת לחירות משל עצמה.

אחרי חמש שנות נישואים הזמרת בת ה50 ובעלה, איש העסקים הקטארי וויסאם אל מאנה, החליטו שעדיף להם בנפרד. אתמול נודע שבני הזוג מתגרשים, שלושה חודשים בלבד אחרי שהביאו לעולם את איסה, ילדם הראשון. חבר קרוב של השניים סיפר לתקשורת שהשניים החליטו שהקשר ביניהם כבר לא עובד והחליטו להיפרד. "הם שניהם עסוקים, אבל נחושים להיות הורים טובים, גם אם זה בנפרד," הוא הוסיף. ככל הנראה איסה יישאר בחזקתה של ג'נט שתמשיך להתגורר בלונדון.

הופעות פומביות מועטות. ג'קסון ובעלה (/Getty Images)
הופעות פומביות מועטות. ג'קסון ובעלה (/Getty Images)

ג'קסון ואל מאנה התחתנו ב2012, ובעקבותיו היא התקרבה מאוד אל דת האיסלאם, והשמועות טוענות שאף התאסלמה בעצמה. בתקופת ההריון שלה היא צולמה מספר פעמים מסתובבת בלבוש איסלאמי מסורתי. לפני שנתיים היא הוציאה אלבום ראשון ומצליח, לאחר שבע שנות שתיקה, שבעקבותיו יצאה גם לסיבוב הופעות. ג'קסון החליטה לקטוע את הסיבוב בזמן שעוד היה בעיצומו וסיפרה למעריצים המאוכזבים שהיא ובעלה רוצים לעבוד על הקמת המשפחה. זמן קצר לאחר מכם – נודע שהיא בהריון.

לא ידוע אם השניים חתמו על הסכם ממון, אבל בגלל שלשניים יש ילד משותף, סביר להניח שהליך הגירושים לא יהיה פשוט, בהתחשב בכל הכסף שמעורב בו: הונו של אל מאנה מוערך ב800 מיליון פאונד (פי ארבעה מהונה של ג'קסון).

ג'נט ג'קסון ובעלה. (Getty Images)
ג'נט ג'קסון ובעלה. (Getty Images)

אלו עומדים להיות הגירושים מספר שלוש של ג'קסון (רוס גלר – מאחורייך), אחרי שהיתה נשואה בעבר לזמן קצר לזמר ג'יימס דיברג' ב1984 ולרקדן רנה אליזונדו בשנים 1991 עד 2000.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-gossip-028' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_l26jbkzi' duration='41']