המאכלים שהסלבס הכי שונאים

זה לא סוד שלמפורסמים יש לפעמים דרישות שונות ומשונות, וזה נוגע גם לאוכל שלהם. לחלקם יש סיבות הגיוניות... לחלקם פחות

סך הכל הסלבס הם בדיוק כמונו – הם אמנם הרבה יותר זוהרים, נוצצים ועשירים (ומלאי בוטוקס), אבל כשזה נוגע לאוכל שלהם, גם להם יש מאכלים שהם אוהבים יותר ופחות. רק שבמקרה שלהם, אם המאכלים האלו יימצאו את דרכם לצלחת, העוזר האישי שאחראי לזה יפוטר במידית. הנה כמה דוגמאות לסלבס שיעדיפו לגווע ברעב מאשר לאכול את המאכל השנוא עליהם.

| טום בריידי

מאכל שנוא: תותים וקפה
מה הסיבה? הם פשוט לא באים לו טוב בעין (או בפה). תום מעולם לא ניסה לאכול תותים וגם לא לשתות קפה, אבל החליט שהוא גם לא מעוניין לנסות.

ללקק לך את התות. טום בריידי
ללקק לך את התות. טום בריידי

| קלואי קרדשיאן
מאכל שנוא: חזיר
מה הסיבה: כנראה שזה לא מטעמי כשרות, אבל קלואי מסרבת בתוקף לאכול חזיר. כשנשאלה במשחק מה היא מעדיפה – לאכול חזיר או לעלות 5 ק"ג, האחות לבית קרדישאן הפתיעה כשענתה שהיא היתה מעדיפה לעלות במשקל, רק לא להכניס לפה בשר של חזיר. אולי היא פשוט מאוד אהבה את הסרט "בייב" כשהיא היתה קטנה.

זה לא כשר! קלואי קרדשיאן
זה לא כשר! קלואי קרדשיאן

| ניקולס קייג'

מאכל שנוא: חזיר
מה הסיבה: גם קייג' מסרב להכניס את החיה החמודה הזאת לפה, ושימו לב לסיבה. קייג' בוחר את בעלי החיים שהוא אוכל לפי הדרך שבה הם עושים סקס. דגים וציפורים עושים סקס "מכובד" להגדרתו, אז אין לו בעיה לאכול אותם. אפשר להבין אותו, ידוע שחזירים הם נורא סליזיים בסקס. יש להם גם פטיש לבוץ.

נתח החזיר הזה יותר שפוי ממך. ניקולס קייג'
נתח החזיר הזה יותר שפוי ממך. ניקולס קייג'

| קורטני קרדשיאן
מאכל שנוא: חלב וגלוטן
מה הסיבה: האחות השניה של קים סיפרה שברגע שהיא התחילה לוותר על מוצרי חלב וגלוטן, היא שמה לב לשינוי חיובי בהתנהגות שלה כלפי הסביבה. גם הילדים שלה שותפים לדיאטה הזו, אחרי שהתברר שגם הם רגישים למאכלים האלו.

רגישה ללקטוז וגלוטן? קורטני קרדשיאן
רגישה ללקטוז וגלוטן? קורטני קרדשיאן

| גווינת' פלטרו
מאכל שנוא: תירס
מה הסיבה: אולי בגלל שצהוב זה לא הצבע שלה, או שפשוט הקריאו לה יותר מדי את הספר תירס חם כשהיא היתה ילדה, אבל פלטרו החליטה לעשות דיאטת תירס ולהוציא אותו לגמרי מהתפריט שלה. בניגוד לאחרים ברשימה, גווינת' לא שונאת תירס, היא פשוט חושבת שמדובר בקלוריות מיותרות. למרות ההחלטה הקשוחה, פלטרו גם הצהירה שהיא זורמת, ואולי תחליט בעתיד לחזור ולאכול אותו. אז מה היא מנשנשת בקולנוע?

שלא יתקע בשיניים, כן? גווינית פאלטרו
שלא יתקע בשיניים, כן? גווינית פאלטרו

| כריסי טיגן
מאכל שנוא: החלק העליון של המאפן
מה הסיבה: כמו פאלטרו, זה לא שטיגן שונאת את החלק העליון של המאפן, היא פשוט מוותרת עליו מטעמי קלוריות. בפוסט הומוריסטי באינטסגרם שלה היא כתבה: "התפריט הסודי ודל פחמימות של מקדונלדס" ושיתפה וידאו שלה מעיפה את החלק המדובר. עכשיו הוא גם טעים וגם דיאטטי. חלי ממן – מאחורייך.

מאפינס טופס? את לא שפויה אחות. כריסי טיגן
מאפינס טופס? את לא שפויה אחות. כריסי טיגן

McDonald's low-carb secret menu. You're welcome.

A video posted by chrissy teigen (@chrissyteigen) on