אחרי שנים של שמועות שהיא בכלל גבר: ליידי גאגא מגיבה לראשונה

אחרי שנים של שמועות ושאלות, ליידי גאגא מסבירה לראשונה מדוע מעולם לא ענתה באופן ישיר על השאלה האם הייתה פעם גבר. את השיחה הכנה, ערכה עם המיליארדר ביל גייטס בתוכנית החדשה שלו

מאז שליידי גאגא פרצה לחיינו, יש לא מעט שמועות בכל הקשור לעולמה האישי, אבל אחד הדברים שטענו עליה לא מעט זה שהיא בעצם גבר שעבר שינוי מין. הזמרת המצליחה סיפרה בתוכנית החדשה של המיליארדר ביל גייטס "מה הלאה?", כי הכל התחיל בסביבות 2010, לאחר שתמונות ערוכות שלה הופצו ברשת. "היו פונים אליי ושואלים אותי אם אני גבר ומה יש לי להגיד על זה", נזכרה זוכת הגראמי והסבירה מדוע היא התחמקה באופן עקבי מהשאלות הללו בשנים הראשונות לקריירה שלה.

"הסיבה שלא עניתי על השאלה הייתה בגלל שלא הרגשתי קורבן עם השקר הזה", אמרה גאגא לגייטס, והוסיפה: "אבל חשבתי, מה לגבי ילד שמאשימים אותו בזה, שיחשוב שדמות ציבורית כמוני מתביישת מזה?".

ליידי גאגא
ליידי גאגא | צילום: צילום מסך

 

"הייתי במצבים שבהם הכחשת שמועות לא הייתה עושה טוב לאף אחד, חשבתי על רווחתם של אנשים אחרים", אמרה כוכבת הפופ, והוסיפה כי במקרים כאלו הייתה מנסה להשתמש במידע שגוי כדי ליצור דיון ולהסיט את השיחה לרעיון אחר. גאגא אפילו הביאה כדוגמה ריאיון שערכה עם אנדרסון קופר ב-2011, כשענתה לו על שאלה מהסוג הזה: "למה לעזאזל אני הולכת לבזבז את הזמן שלי ולמסור הודעה לעיתונות אם יש לי או אין לי איבר מין?", אמרה הזמרת, אז בת 24. "למעריצים שלי לא אכפת וגם לי לא".

ליידי גאגא
ליידי גאגא | צילום: littlemonsters.com

 

ללליידי גאגא
ללליידי גאגא | צילום: מתוך האינסטגרם של ליידי גאגא