בלייק לייבלי לבשה את השמלה האייקונית של בריטני - ושולחת מסר עבה

השחקנית היפהייפיה בלייק לייבלי החליטה ללבוש בפרימיירה לסרטה החדש את שמלת הוורסאצ'ה האייקונית של בריטני ספירס מ-2002 ונראה שזה ממש לא במקרה. התזמון גרם לנו לחשוב שמדובר במסר גדול לזמרת

בלייק לייבלי
בלייק לייבלי | צילום: רויטרס

בלייק לייבלי היפה עשתה הומאג' מרגש ומרשים במיוחד לבריטני ספירס בהקרנת הבכורה שלה לסרט החדש בכיכובה "It Ends With Us", כשלבשה את אחת השמלות האייקוניות ביותר של הזמרת בכל הזמנים. הכוכבת היפה בת ה-36 לבשה את שמלת הורסאצ'ה בעלת רצועה אחת שלבשה פעם בריטני בעצמה, בשנת 2002 בתצוגה של המעצבת, במילאנו איטליה במהלך שבוע האופנה.

לייבלי סיפרה בפרימיירה לאמצעי התקשורת השונים שהשמלה חשובה לה במיוחד כי בריטני הייתה חשובה לה כשהייתה צעירה כמי שייצגה אהבה, יופי, נעורים, עבודה קשה, נחישות, כוח, מיניות ועדינות: "זו השמלה האמיתית של בריטני, זה צריך להיות בסמיתסוניאן או במוזיאון המטרופוליטן לאמנות, אבל זה עליי". עוד הוסיפה שברגע שהשמלה הפכה להיות זמינה, היא ידעה שהיא חייבת לשים את ידיה עליה, וכבר שישה חודשים היא מחכה לזמן המושלם להוציא אותה מהארון שלה.

האם זה רמז עבה של לייבלי לספירס? שכן המחווה המרשימה מגיעה לרקע שמועות על הפיכתו של הספר הביוגרפי של הזמרת לסרט, כאשר לספירס עצמה יש את המילה האחרונה לגבי מי תגלם אותה. באחד הראיונות וגם בפוסט שהעלתה ברשתות החברתיות, התייחסה לייבלי לסרט המתהווה ולגמרי נראה שהיא מציעה את עצמה לתפקיד. אנחנו לגמרי חושבים שהיא מתאימה!

בלייק לייבלי
בלייק לייבלי | צילום: שאטרסטוק

 

View this post on Instagram

A post shared by BreatheHeavy (@breatheheavy)